Csendes Percek június 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jún. 23., Cs, 03:41:00 CEST

                      2005. június 23. csütörtök

Jak 5,13-20.

13 Szenved-e valaki közöttetek? Imádkozzék! Öröme van-e valakinek?
Énekeljen dicséretet! 14 Beteg-e valaki közöttetek? Hívassa magához a
gyülekezet véneit, hogy imádkozzanak érte, és kenjék meg olajjal az Úr
nevében. 15 És a hitből fakadó imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr
felsegíti őt, sőt ha bűnt követett is el, bocsánatot nyer. 16 Valljátok
meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért, hogy
meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének. 17
Illés ugyanolyan ember volt, mint mi, és amikor buzgón imádkozott
azért, hogy ne legyen eső, nem is volt eső a földön három évig és hat
hónapig. 18 Aztán ismét imádkozott, és az ég esőt adott, és a föld
meghozta termését. 19 Testvéreim, ha valaki közöttetek eltévelyedik az
igazságtól, és megtéríti valaki, 20 tudja meg, hogy aki megtérített egy
bűnöst a tévelygés útjáról, megmenti annak a lelkét a haláltól, és sok
bűnt elfedez.

                           A HIT CSALÁDJA

Valljátok meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért,
hogy meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének.
(Jak 5,16)

A kórházi falióra délután négy órát mutatott. Már majdnem négy órája
feküdtem egy kemény hordágyon, várakozva egy sebészeti beavatkozásra,
amelyen majd szövetmintát vesznek. A kezelőorvosom rákra gyanakodott.
Féltem, de nem a műtéttől, hanem a szövettani vizsgálat eredményétől.
Végül bejött az orvos, és közölte, hogy a műtétet másnapra
halasztották, mert az altatóorvost már nem tudják elérni. Minden nagy
nehezen összeszedett bátorságom és reményem ott maradt a váróteremben.
Az estét és az éjszakát zokogva töltöttem el.
Másnap reggel felültem az ágyban, és elővettem az egyetlen
olvasnivalót, amit magammal vittem a kórházba, a Csendes Perceket.
Kinyitottam, és elolvastam az aznapi imatémát: "Imádkozzunk a rákos
betegekért!" Ez aztán nekem szólt! Tudtam, hogy emberek milliói
olvasták, vagy éppen most olvassák ezt a felszólítást, és imádkoznak
értem, és ez reménységgel töltött el. Nem voltam többé egyedül. Az a
sok hűséges Csendes Perceket olvasó ember imádkozik értem és a hozzám
hasonló helyzetben lévőkért!

Imádság: Köszönjük, drága Atyánk, azt a sok barátot és imatársat,
akiket a Csendes Perceken keresztül adsz nekünk. Bár érné el szereteted
és gyógyító erőd mindazokat, akiknek szükségük van bátorító
érintésedre. Ámen.

A hitünk nagy családjához tartozók számát fel sem mérhetjük.
Beatrice M. Vuhugwa (Eldoret, Kenya)

IMÁDKOZZUNK A MŰTÉT ELŐTT ÁLLÓKÉRT!