Csendes Percek június 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jún. 17., P, 03:41:01 CEST

                       2005. június 17. péntek

Zsid 13,5-6.

5 Ne legyetek pénzsóvárak, érjétek be azzal, amitek van, mert ő mondta:
"Nem maradok el tőled, sem el nem hagylak téged." 6 Ezért bizakodva
mondjuk: "Velem van az Úr, nem félek, ember mit árthat nekem?"

                           ISTEN HŰSÉGES

Békességet hagyok nektek: az én békességemet adom nektek: de nem úgy
adom nektek, ahogyan a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, ne
is csüggedjen. (Jn 14,27)

"Elói, elói, lámá sabaktáni!" azt jelenti: "Én Istenem, én Istenem,
miért hagytál el engem?" (Mk 15,34) Jézus a 22. zsoltárból idézett,
amikor a kereszten szenvedett. Mivel ő szenvedett, megérti fájdalmunkat
és szenvedéseinket.
Az elmúlt év meglehetősen kemény év volt feleségem, Elena és jómagam
számára. Volt részünk az 'egyszer fent máskor lent' helyzetekben,
gyermekeinkkel sok problémán kínlódtuk keresztül magunkat. Néha
teljesen kiszikkadtnak éreztük testünket-lelkünket, de két
rendíthetetlen dologban biztosak voltunk:
1. Isten emberré lett, és megtapasztalta mindazokat az érzelmeket,
melyeket mi emberek nap mint nap átélünk.
2. Ha mi sokszor érzelmi hullámvasútban leledzünk is, Isten ígéretei
szilárd alapokon nyugszanak. Isten sosem szegi meg, vagy változtatja
meg ígéretét és örökre hűséges marad.
Néha megkérdőjelezzük Isten szavát, mert úgy tűnik, az élet túl sok
terhet ró ránk, de bízhatunk Igéjében, ami legnagyobb szükségünkben is
reményt ad. Lehet, hogy elhagyottnak érezzük magunkat, mint Jézus a
kereszten, de Isten azt mondja: "Nem maradok el tőled, sem el nem
hagylak." (Zsid 13,5)

Imádság: Istenünk, amikor életünk megterhelt, add, hogy ráálljunk
ígéreteidre és bízzunk szeretetedben. Ámen.

Isten soha nem hagy el.
Mark Carter (Maine, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A SZÜLŐKÉRT, AKIKNEK PROBLÉMÁIK VANNAK
GYERMEKEIKKEL!