Csendes Percek június 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jún. 10., P, 03:41:01 CEST

                       2005. június 10. péntek

1Jn 5,3-5.

3 Mert az az Isten iránti szeretet, hogy parancsolatait megtartjuk, az
ő parancsolatai pedig nem nehezek. 4 Mert minden, ami Istentől
született, legyőzi a világot, és az a győzelem, amely legyőzte a
világot, a mi hitünk. 5 Ki az, aki legyőzi a világot, ha nem az, aki
hiszi, hogy Jézus az Isten Fia?

                          MINDKÉT OLDALRÓL

Ó, Urunk, mi Urunk! Mily felséges a te neved az egész földön, az égen
is megmutattad fenségedet. (Zsolt 8,2)

Csaknem minden héten repülök, de számomra kibámulni a gép ablakán egy
megunhatatlan élvezet. Miután a legtöbb utamat ugyanazon városok között
teszem meg, a táj ismerős. De a napfelkelték és a napnyugták látványa
sohasem ugyanaz. Különösen nem a levegőben, felhők feletti magasságban.
Eltűnődve azon, hogy még a felhők is mennyivel más és gazdagabb
látványt jelentenek odafent, eszembe ötlött, hogy én, az ember
alapjában nem erre a nézőpontra lettem megtervezve. Ennek a lehetőségét
csupán a modern repüléstan nagyszerű teljesítménye teremtette meg. Most
már a földet olyan megvilágításban is láthatom, amit leginkább Isten
perspektívájához tudnék hasonlítani.
Ezután rájöttem arra, hogy amikor a naponkénti harcaimat vívom, és nem
sikerül velük hatékonyan megbirkóznom, megállhatok és megpróbálhatom
Isten szemszögéből tekinteni az életemet. És akkor egész másképp látom
a helyzetemet, épp úgy, mint ahogy a felhők is mások felülről. Isten
átfogóan látja a dolgokat.

Imádság: Drága Istenem, segíts az életet a te nézőpontodból is látnunk.
Ámen.

Isten hatalmasabb a mi legnagyobb problémáinknál is.
M. Ted Haynes (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ UTAZÓ ÜZLETEMBEREKÉRT!