Csendes Percek június 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jún. 9., Cs, 03:41:01 CEST

                      2005. június 9. csütörtök

Mk 10,13-16.

13 Ekkor kisgyermekeket vittek hozzá, hogy megérintse őket, a
tanítványok azonban rájuk szóltak. 14 Amikor ezt Jézus észrevette,
megharagudott, és így szólt hozzájuk: "Engedjétek hozzám jönni a
kisgyermekeket, és ne tiltsátok el tőlem őket, mert ilyeneké az Isten
országa. 15 Bizony, mondom néktek: aki nem úgy fogadja az Isten
országát, mint egy kisgyermek, semmiképpen sem megy be abba." 16 Ekkor
átölelte és kezét rájuk téve megáldotta őket.

                         A GYÓGYÍTÁS MAGVAI

Neveld a gyermeket a neki megfelelő módon, még ha megöregszik, akkor
sem tér el attól. (Péld 22,6)

Egy munkában töltött esős nap után összefagyva tértem haza anyámhoz.
Lefeküdtem az ágyra, és néhány pillanatra lehunytam a szememet. Percek
múltán valakinek a jelenlétét éreztem a közelemben. A négyéves
unokaöcsém volt, aki aggódó arccal hajolt fölém. A kezében egy kis
tubus balzsamot tartott, és így szólt: "Ne félj, néném, vegyél egy
picikét ebből, azután imádkozzál az Isten papához, és máris jobban
leszel. Hamarosan mosolyogni fogsz megint."
Megindítottak ezek a szavak. Már ebben a zsenge korban felfogta, hogy
Isten meg tud minket gyógyítani. Aggódó szavaiban felfedeztem azt a
bibliai tanítást, amit nemrég mondtam neki. Az általam vetett hit apró
magva máris gyümölcsöt hozott. Később majd vasárnapi iskolába fog
járni, ahol a tanárok szakszerűn bővítik tovább a kezdeti tanítást.
Felruházzák mind-azon képességekkel, amelyek segítségével meg tud
maradni a keskeny ösvényen, és Jézus Krisztusban érett hitre jut.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, a Bibliát, és a benne lévő igazságokat.
Segíts nekünk, hogy megmutathassuk sokaknak, milyen nagy a te
szereteted. Ámen.

Amikor másokat Istenről tanítunk, gyógyító magvakat vetünk az egész
világ számára.
Wanda E.Delgado Castrillo (Juncos, Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK SAJÁT GYERMEKEINKÉRT!