Csendes Percek június 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jún. 6., H, 03:41:01 CEST

                        2005. június 6. hétfő

1Pt 4,7-11.

7 Mindennek a vége pedig már közel van: legyetek tehát bölcsek és
józanok, hogy imádkozhassatok. 8 Mindenekelőtt az egymás iránti
szeretet legyen kitartó bennetek, mert a szeretet sok bűnt elfedez. 9
Legyetek egymással vendégszeretők zúgolódás nélkül. 10 Ki milyen lelki
ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak, mint Isten sokféle
kegyelmének jó sáfárai: 11 ha valaki prédikál, úgy mondja szavait, mint
Isten igéit, ha valaki szolgál, úgy szolgáljon, mint aki azt az
Istentől kapott erővel végzi, hogy mindenkor az Isten dicsőíttessék
Jézus Krisztus által, akié a dicsőség és a hatalom örökkön-örökké. Ámen

                       ENGEDJ MÁSOKAT SZOLGÁLNI

Mert az Emberfia sem azért jött, hogy neki szolgáljanak, hanem hogy ő
szolgáljon, és életét adja váltságul sokakért. (Mk 10,45)

Idősebb testvérként kishúgomról gondoskodtam. Miután férjhez mentem, és
saját gyermekeim lettek, velük törődtem. Mint tanárnő a tanítványaimra
figyeltem. Később idős szüleimet ápoltam.
Most azonban betegségem miatt egy veseátültetés előtt állok. A családom
tagjai és a barátaim közül többen ajánlkoztak donornak. De az ő
nagylelkűségük valahogy kényelmetlennek mutatkozott számomra. Nem
akartam, hogy rajtam segítsenek, mert ahhoz szoktam hozzá, hogy én
segítek az embereken.
Egy nap a Bibliámban azt olvastam, hogy Jézus szolgálatra rendeli az
övéit. De azt is meghagyta, hogy szolgáljuk egymást is. Ekkor beláttam,
engednem kell, hogy ezúttal mások hozzanak értem áldozatot. Rájöttem,
hogy nincs jogom elzárkózni attól, hogy a rokonaim vagy a barátaim is
eleget tegyenek Krisztus kérésének. Néha akkor vagyunk engedelmesek, ha
lehetővé tesszük mások számára is a szolgálatot.

Imádság: Drága Urunk, tégy bennünket késszé és képessé az emberek
közötti szolgálatra. De adj ahhoz is bölcsességet, hogy mikor fogadjuk
el mások segítségét és kedvességét. Ámen.

Krisztus szolgálata az is, ha elfogadjuk mások segítségét.
Pat Aswell, (Louisiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK DONORRA VÁRNAK!
_____________________________

Könyvajánlat:

Dr. Viczián Miklós: Példaképei a nyájnak – Bárki lehet presbiter?

A füzet egy, a Fontos kérdések előadás sorozatban elhangzott előadást
tartalmaz. Tekintettel az év folyamán az egész református egyházunkban
megtartandó presbiter választásokra, összefoglalja a presbiteri
tisztség bibliai alapjait, részletesen foglalkozik a presbiter
személyével szemben támasztott bibliai követelményekkel,
egyháztörténelmi áttekintést ad a presbiterségről, végül pedig
ismerteti a Magyarországi Református Egyház Zsinatának vonatkozó
törvényeit. A Füzet hasznos segédeszköz mind a presbiteri tisztségre
jelöltek önvizsgálatához, mind pedig a presbitereket választó
gyülekezeti tagoknak a Szentírás útmutatását szem előtt tartó
jelöléshez, választáshoz.
Ára: 300 Ft.-

Ébredés Alapítvány
2119 Pécel, Pf. 17