Csendes Percek július 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 31., V, 03:41:01 CEST

                      2005. július 31. vasárnap

Ef 6,10-20.

10 Végül pedig: erősödjetek meg az Úrban és az ő hatalmas erejében. 11
Öltsétek magatokra az Isten fegyverzetét, hogy megállhassatok az ördög
mesterkedéseivel szemben. 12 Mert a mi harcunk nem test és vér ellen
folyik, hanem erők és hatalmak ellen, a sötétség világának urai és a
gonoszság lelkei ellen, amelyek a mennyei magasságban vannak. 13 Éppen
ezért vegyétek fel az Isten fegyverzetét, hogy ellenállhassatok a
gonosz napon, és mindent leküzdve megállhassatok. 14 Álljatok meg
tehát, felövezve derekatokat igazságszeretettel, és magatokra öltve a
megigazulás páncélját, 15 felsaruzva a lábatokat a békesség evangéliuma
hirdetésének a készségével. 16 Vegyétek fel mindenképpen a hit pajzsát,
amellyel kiolthatjátok a gonosznak minden tüzes nyilát. 17 Vegyétek fel
az üdvösség sisakját is, és a Lélek kardját, amely az Isten beszéde. 18
Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a
Lélek által. Éppen azért legyetek éberek, teljes állhatatossággal
könyörögve az összes szentekért; 19 és énértem is, hogy adassék nekem
az ige, ha szóra nyitom a számat, hogy bátran ismertessem meg az
evangélium titkát, 20 amelynek követe vagyok a bilincsben is, hogy
bátorságom legyen azt úgy hirdetni, ahogyan kell.

                      AZ IMÁDSÁG SZÜKSÉGESSÉGE

Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a
Lélek által. (Ef 6,18)

A vasárnapi istentiszteleteken az én feladatom, hogy felolvassam
azoknak a neveit, akiknek imatámogatásra van szükségük. Az egyik
vasárnap, tévedésből, egy régebbi listát olvastam fel. Amikor Don nevét
olvastam, előrehajolt, és azt súgta a feleségének: "Vajon honnan tudtak
az én szem problémámról?" Kiderült, hogy hét közben kórházba került
valamilyen szemfertőzéssel.
Jeff nevét is felolvastam tévedésből, és néhányan felhívták őt a hét
folyamán, érdeklődve az egészsége felől. A felesége később azt mondta:
"Ne bánkódj, hogy tévedtél, Jeffnek igazán rossz hete volt, és nagy
szüksége volt ezekre a telefonhívásokra."
Valóban mindenkinek szüksége van mindennap az imádságra, még az egészen
közönséges napokon is. Az imádságot nem a hirtelen szükség, vagy egy
komoly betegség teszi szükségessé és időszerűvé. Munkahelyi problémák,
családi gondok, egészségi és pénzügyi zavarok, az élet csalódásai és
reménytelen helyzetei erősen hatnak ránk. Igazi közösségként az
egymásért való imádkozás ajándékát nyújthatjuk a másik embernek, még az
egyszerű hétköznapokon is.

Imádság: Istenünk, kérünk gyülekezetünk és egyházunk tagjaiért, szerte
a világon. Ámen.

Amikor másokért imádkozunk, a szeretet ajándékát adjuk nekik.
Susan Beamer (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT A GYÜLEKEZETBEN, AKI KÜLÖNÖSEN NAGY SZÜKSÉGBEN
VAN!