Csendes Percek július 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 26., K, 03:41:00 CEST

                        2005. július 26. kedd

ApCsel 2,42-47.

42 Ezek pedig kitartóan részt vettek az apostoli tanításban, a
közösségben, a kenyér megtörésében és az imádkozásban. 43 Félelem
támadt minden lélekben, és az apostolok által sok csoda és jel történt.
44 Mindazok pedig, akik hittek, együtt voltak, és mindenük közös volt.
45 Vagyonukat és javaikat eladták, szétosztották mindenkinek: ahogyan
éppen szükség volt rá. 46 Napról napra állhatatosan, egy szívvel, egy
lélekkel voltak a templomban, és amikor házanként megtörték a kenyeret,
örömmel és tiszta szívvel részesültek az ételben; 47 dicsérték az
Istent, és kedvelte őket az egész nép. Az Úr pedig napról napra növelte
a gyülekezetet az üdvözülőkkel.

                           REMÉNYTELENSÉG

Uram, kihez mennénk? Örök élet beszéde van nálad. És mi hisszük, hogy
te vagy az Istennek Szentje. (Jn 6,68-69)

Elkeseredett és kétségbeesett voltam. Reggelente felkelés után
megpróbáltam "beindítani" valahogy a napot. Lezuhanyoztam és megettem a
reggeli müzlimet. Azután kinn a világban éltem az életet a magam feje
után, Istenre nem is gondoltam. Értettem én, hogy az Istennel való
közösség Jézus Krisztus élete, halála és feltámadása miatt lehetséges.
De azon igyekeztem, hogy az életemet a saját akaratom szerint
alakítsam.
Egyszer egy titkos bűnöm napvilágra került, emiatt az életem válságba
jutott. Saját erőmből már nem tudtam megbirkózni ezzel a helyzettel,
úgy éreztem, hogy a szégyen szorító vasmarka megfojt.
Isten azonban nem ezt az utat szánta nekem. Miután átolvastam a
Bibliát, megértettem, hogy Isten azt akarja, hogy életünk legyen, és őt
a hívők közösségében találjuk meg. Hívő barátokat kerestem, akik
szerettek a bűnöm ellenére. Megismerve őket rájöttem, hogy az élet nem
működik a hívő emberek közösségében jelenlévő Isten szeretete nélkül.
Ez a szeretet életet hoz még a bűn halálos szorításában is.
Én is életet találtam a közösségben, ahol együtt keressük Krisztus
akaratát.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy Krisztusban életet ajándékoztál
nekünk. Segíts megosztanunk ezt másokkal is. Ámen.

Az életre vezető utat a hívők közösségében találjuk meg.
Jim Jannotti (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYHÁZAKÉRT SZERTE A VILÁGON!