Csendes Percek július 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 21., Cs, 03:41:01 CEST

                      2005. július 21. csütörtök

Mt 10,37-42.

37 Jézus mondja: "Aki jobban szereti apját vagy anyját, mint engem, az
nem méltó hozzám; aki jobban szereti fiát vagy leányát, mint engem, az
nem méltó hozzám; 38 és aki nem veszi fel keresztjét, és nem követ
engem, nem méltó hozzám. 39 Aki megtalálja életét, az elveszti azt, aki
pedig elveszti életét énértem, az megtalálja azt." 40 "Aki titeket
befogad, az engem fogad be, és aki engem fogad be, az azt fogadja be,
aki elküldött engem. 41 Aki befogad egy prófétát azért, mert az
próféta, prófétának járó jutalmat kap; aki pedig egy igaz embert fogad
be azért, mert az igaz, igaz embernek járó jutalmat kap. 42 Aki pedig
csak egyetlen pohár friss vizet ad inni egynek e kicsinyek közül, mert
az tanítvány: bizony, mondom néktek, semmiképpen sem fogja elveszteni
jutalmát."

                        EGY POHÁR FRISS VÍZ

Jézus mondja: "Aki pedig csak egyetlen pohár friss vizet ad inni egynek
e kicsinyek közül, mert az tanítvány: bizony, mondom néktek,
semmiképpen sem fogja elveszteni jutalmát." (Mt 10,42)

Az írói konferencia utolsó napja volt. Egy férfi lázasan dolgozott a
könyvesbolt számítógépén, mert szerette volna befejezni a leltárt a nap
végére. Meleg volt, és láttam rajta, hogy nagyon elfáradt.
Hirtelen úgy éreztem, meg kell tőle kérdeznem, kér-e egy pohár vizet.
"Igen, az most nagyon jól esne!" - felelte. Amikor letettem mellé a
vizet, egy gyors köszönömöt mondott. Már teljesen elfelejtettem az
esetet, amikor néhány nap múlva küldött nekem egy kedves köszönő
verset. Arról szólt, hogy abban a pillanatban az a pohár hideg víz
óriási ajándék volt számára. Először meglepődtem azon, hogy egy apró
gesztusnak ilyen hatása lehet. De minél többet gondolkodtam, annál több
olyan eset jutott eszembe, amikor Isten váratlanul felüdített engem -
egy jó barátom bíztató szavaival, vagy élelmiszert kaptunk, éppen
akkor, amikor a férjemet elbocsátották. És megértettem, hogy egy kis
pohár víz nem is olyan kevés.

Imádság: Köszönjük, Istenünk az élő vizet és mindazt, amivel felüdítesz
minket naponta. Ámen.

Aki szükségben van, annak a kevés is sok lehet.
Linda Knight (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZ ÍRÓKONFERENCIÁK RÉSZTVEVŐIÉRT!