Csendes Percek július 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 11., H, 03:41:01 CEST

                        2005. július 11. hétfő

Gal 5,22-25.

22 A Lélek gyümölcse pedig: szeretet, öröm, békesség, türelem,
szívesség, jóság, hűség, 23 szelídség, önmegtartóztatás. Az ilyenek
ellen nincs törvény. 24 Akik pedig Krisztus Jézuséi, a testet
megfeszítették szenvedélyeivel és kívánságaival együtt. 25 Ha a Lélek
által élünk, akkor éljünk is a Lélek szerint.

                    A SZERETET MEGNYILVÁNULÁSAI

A Lélek gyümölcse pedig: szeretet, öröm, békesség, türelem, szívesség,
jóság, hűség, szelídség, önmegtartóztatás. (Gal 5,22-23)

Gyermekkoromban mindig örömöt jelentett számomra, ha meglátogattam
Beatrice nagynénémet. Görnyedt hátú, csoszogó léptű kicsi asszony volt,
keze bütykös, melyet láthatóan fájdalom hasogatott. De soha nem
hallottam panaszkodni őt. Beatrice nagynénémből ehelyett szeretet és
öröm áradt; mosolya sugárzott. Ragaszkodott ahhoz, hogy -
fogyatékosságai ellenére - kiszolgálja látogatóit, és mindig hallani
akarta, hogy mi van velem. Elcsodálkoztam azon, hogy valaki, akinek
ilyen testi fájdalmai vannak, hogy lehet ennyire boldog.
Sok éve már, hogy a nagynéném meghalt. Felnőtt fejjel értettem meg,
hogy azok a megnyilvánulások, amiket szerettem benne, a Lélek
gyümölcsei voltak, melyeket naponta megélt. Ma, amikor az élet terhe és
gondja miatt néha elveszítem türelmemet, a szeretetet és kedvességet,
megjelenik előttem Beatrice néném példája. Rá emlékezve az a vágyam,
hogy az én cselekedeteimben is nyilvánvalóvá legyenek a Lélek
gyümölcsei.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük Szentlelked gyümölcsét, melyet
felfedezünk mások életében, és a példát, amit ők adnak elénk. Ámen.

A Lélek milyen gyümölcse látható az életemben?
Mark Karpinski (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A NAGYNÉNIKÉRT ÉS A NAGYBÁCSIKÉRT!