Csendes Percek július 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 9., Szo, 03:41:01 CEST

                       2005. július 9. szombat

Róm 8,14-17.

14 Akiket pedig Isten Lelke vezérel, azok Isten fiai. 15 Mert nem a
szolgaság lelkét kaptátok, hogy ismét féljetek, hanem a fiúság Lelkét
kaptátok, aki által kiáltjuk: "Abbá, Atya!" 16 Maga a Lélek tesz
bizonyságot a mi lelkünkkel együtt arról, hogy valóban Isten gyermekei
vagyunk. 17 Ha pedig gyermekek, akkor örökösök is: örökösei Istennek és
örököstársai Krisztusnak, ha vele együtt szenvedünk, hogy vele együtt
meg is dicsőüljünk.

                           ÖRÖKBEFOGADÁS

Lássátok meg, milyen nagy szeretetet tanúsított irántunk az Atya: Isten
gyermekeinek neveznek minket, és azok is vagyunk. (1Jn 3,1)

"Hogy lehet egy örökbefogadott gyermeket úgy szeretni, mint a sajátot?"
Minden örökbefogadó szülőt érnek ilyen kérdések, néha talán még a
családtagok részéről is. Amikor nemrégiben két gyönyörű kislányt örökbe
fogadtam, az első pillanatban, ahogy rájuk tekintettem, elhárítottam
magamtól a kérdést. Rögtön tudtam és éreztem, hogy ez a szeretet
mindennél nagyobb a világon, biztosan mélyebb, mint a biológiai
kötődés.
Az Isten nagy családja hasonlít az én családomhoz. Nem követelhetjük a
Krisztussal való kapcsolatot a születés jogán. Isten gyermekei
mindannyian örökbefogadott gyermekek, nem születtek bele Isten
családjába. Isten szeretete nagyobb a születési jog által szerzett
szeretetnél, vagy egyéb más kötődésnél. Az ő családjában mindannyiunk
számára van hely.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy elfogadtál, és gyermekeiddé tettél
minket. A Krisztus szeretete által így imádkozunk: "Mi Atyánk, aki a
mennyekben vagy, szenteltessék meg a te neved, jöjjön el a te országod,
legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is; mindennapi
kenyerünket add meg nekünk ma, és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi
is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek; és ne vigy minket kísértésbe,
de szabadíts meg a gonosztól." Ámen.

Isten családjában mindenki számára van hely.
Mark T. Bay (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖRÖKBEFOGADÓ CSALÁDOKÉRT!