Csendes Percek július 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 8., P, 03:41:00 CEST

                        2005. július 8. péntek

Zsolt 92,1-5.

1 Zsoltár. Ének szombatnapra.
2 Milyen jó hálát adni az ÚRnak, és zengeni neved dicséretét, ó
Felséges,
3 hirdetni reggel szeretetedet, hűségedet minden éjjel
4 tízhúrú hangszeren és lanton, zengő hárfán!
5 Mert megörvendeztettél tetteiddel, URam, kezed alkotásainak ujjongok.

                             ERŐSSÉGÜNK

Kezedre bízom lelkemet, te váltasz meg engem, Uram, igaz Isten! (Zsolt
31,6)

Néhány évvel ezelőtt egy súlyos betegséget állapítottak meg nálam.
Azóta sok mindent nem tehetek, amelyeket korábban minden további nélkül
megcsinálhattam. Együtt kell élnem ezzel a betegséggel, gyógyulás nincs
belőle, csak kezelés. De az előírt gyógyszerezéssel az életvitelem
majdnem normálisnak tekinthető.
Sokszor azonban zúgolódtam Isten ellen szerencsétlenségem miatt, azt
kérdezgetve: "Miért pont én?"
Öt évvel a betegség kezdete után állapotom rosszabbra fordult. Az orvos
azonnal kórházba küldött. Ez lelkileg nagyon megviselt, de a harcaim
között rájöttem, hogy Isten nem hibás a helyzetemért. Ellenkezőleg, ő
adott erőt a végső erőpróbákhoz, és ahhoz, hogy teljes életet éljek
betegségem ellenére. Jobban lettem, és hazatérhettem otthonomba.
Megtanultam, hogy Isten mindent megad, ami ahhoz szükséges, hogy
leküzdjük a nehézségeket. Ő ad erőt nekem is az utamon való
továbbhaladáshoz.

Imádság: Drága Istenünk, adj hitet, és emlékeztess arra, hogy megvédsz
és megáldasz minket, amikor az igazság ösvényén vezeted lépteinket.
Ámen.

Isten minden körülmények között biztos és erős segítségünk.
Marcela Meza (Santiago, Chile)

IMÁDKOZZUNK A KRÓNIKUS BETEGSÉGBEN SZENVEDŐKÉRT!