Csendes Percek január 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 27., Cs, 03:41:00 CET

                      2005. január 27. csütörtök

Zsolt 34,1-11.

Dávidé, abból az időből, amikor eszelősnek tettette magát Abimeleknél,
aki aztán elkergette, ő pedig elment.
Áldom az URat mindenkor, állandóan őt dicséri szám.
Az ÚRral dicsekszik lelkem. Hallják ezt az alázatosak, és örülnek.
Hirdessétek velem az ÚR nagyságát, magasztaljuk együtt az ő nevét!
Az ÚRhoz folyamodtam, és ő meghallgatott, megmentett mindattól, amitől
rettegtem.
Örömre derülnek, kik rátekintenek, nem pirul az arcuk.
Kiáltott a nyomorult; az ÚR meghallgatta, és minden bajából
kiszabadította.
Az ÚR angyala őrt áll az istenfélők mellett, és megmenti őket.
Érezzétek, és lássátok, hogy jó az ÚR! Boldog az az ember, aki hozzá
menekül.
Féljétek az URat, ti szentjei, mert nem szűkölködnek az istenfélők.
Az oroszlánok is sínylődnek, és éheznek, de akik az ÚRhoz folyamodnak,
nem nélkülözik a jót.

                         FONTOSSÁGI SORREND

Aki aggódik szívében, az levertté lesz, a jó szó viszont felvidítja.
(Péld 12,25)

A vonat kihúzott az állomásról, amikor rájöttem, hogy a sporttáskámat a
férjem autójában felejtettem. Egyebek mellett abban volt a Bibliám és a
Csendes Percek, amit rendszerint magammal viszek a vonatra. Nem jól
kezdődött a nap, és mérges voltam, hogy elfelejtek dolgokat.
Kisvártatva azt kérdeztem magamtól: "Miért kell a tárgyaknak olyan
fontosnak lenniük az életemben, hogy ennyire elveszettnek és
képtelennek érzem magam a csendességem megtartására?"
Összeszedtem magam, és végiggondoltam a lehetőségeimet. Azután kértem
Isten bocsánatát, amiért túl érzékenyen reagáltam egy ilyen apró
zavarra. Aznap a Bibliám és a Csendes Percek nélkül is tudtam áhítatot
tartani. Imádkoztam a betegekért, a szegényekért, a jogfosztottakért
szerte a világon, azokért, akik veszteséget szenvedtek, akik nehezen
tudják enyhíteni fájdalmukat vagy kielégíteni szükségleteiket, az
erőszak és háborúk áldozataiért. Azután átadtam magam Istennek, készen
az aznapi szolgálatra, tudva, hogy bár a tárgyak szükségesek, nem
azoktól függ az Istennel való kapcsolatunk.

Imádság: Kegyelmes Istenünk, köszönjük, hogy szólsz hozzánk a
mindennapi eseményeken keresztül. Segíts bíznunk benned, hogy
csodálatos szereteted munkálkodik bennünk. Ámen.

Hogyan találhatok új módot az Istennel való közösségre?
Marta I. Gomez (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ INGÁZÓKÉRT!