Csendes Percek január 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 21., P, 03:41:00 CET

                       2005. január 21. péntek

Jn 6,27-33.

"Ne veszendő eledelért fáradozzatok, hanem az örök életre megmaradó
eledelért, amelyet az Emberfia ad majd nektek, mert őt pecsétjével
igazolta az Isten." Ekkor megkérdezték tőle: "Mit tegyünk, hogy Istennek
tetsző dolgokat cselekedjünk?" Jézus ezt felelte nekik: "Az az Istennek
tetsző dolog, hogy higgyetek abban, akit ő küldött." Erre megkérdezték:
"És te milyen jelt mutatsz, hogy miután láttuk, higgyünk neked? Mit
cselekszel? Atyáink a mannát ették a pusztában, ahogyan meg van írva:
Mennyei kenyeret adott nekik enni." Jézus pedig így válaszolt nekik:
"Bizony, bizony, mondom néktek, nem Mózes adta nektek a mennyei kenyeret,
hanem az én Atyám adja nektek az igazi mennyei kenyeret. Mert az Isten
kenyere a mennyből száll le, és életet ad a világnak."

                            LELKI ÉHSÉG

Boldogok, akik éheznek és szomjaznak az igazságra. (Mt 5, 6)

Minden reggel gyötrelem volt felkelni. A bibliaolvasást is hanyagoltam,
mert túl fáradt voltam. Napról napra fogyott az erőm. Szerettem volna
tudni, mi lehet velem. Valaki azt tanácsolta, hogy vizsgáltassam ki magam,
nincs-e valami fizikai betegségem. Én is sejtettem, hogy beteg vagyok,
mert gyakran el is ájultam. Az orvosok először nem találtak semmit. Már
sem testi, sem lelki táplálékra nem vágytam. Fizikailag és lelkileg is
legyengültem.
Végül a vizsgálatok szívbetegséget állapítottak meg. Miután beültettek egy
pacemakert, újra tudtam enni. És ahogyan a testem erősödött, a lelkem is
éledni kezdett. A testi táplálék mellett a lelki táplálékra is szükségem
lett. Megtapasztaltam, hogy az imádság és az igeolvasás milyen sokat
számít. Akkor értettem meg, mit jelent, amit Jézus az igazság utáni
éhségről és szomjúságról mondott. Ezek a szükségletek ugyanolyan valósak,
mint a fizikai éhség és szomjúság.

Imádság: Mennyei Atyánk, add, hogy mindig éhezzünk, és szomjazzunk a te
igazságodra. Ámen.

Testi és lelki egészségünk egyaránt Isten ajándéka!
Mary D. MacKinnon (Parana, Brazília)

IMÁDKOZZUNK A KARDIOLÓGUSOKÉRT!