Csendes Percek január 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 18., K, 03:41:01 CET

                        2005. január 18. kedd

Lk 11,9-13.

Jézus szavai: "Én is azt mondom nektek: kérjetek, és adatik, keressetek,
és találtok, zörgessetek, és megnyittatik nektek. Mert mindaz, aki kér,
kap; aki keres, talál; és aki zörget, annak megnyittatik. Melyik apa az
közületek, aki fiának kígyót ad, amikor az halat kér tőle, vagy amikor
tojást kér, skorpiót ad neki? Ha tehát ti gonosz létetekre tudtok
gyermekeiteknek jó ajándékokat adni, mennyivel inkább ad mennyei Atyátok
Szentlelket azoknak, akik kérik tőle?"

                             JÓ AJÁNDÉK

Ha tehát ti gonosz létetekre tudtok jó ajándékokat adni gyermekeiteknek,
mennyivel inkább ad jókat a ti mennyei Atyátok azoknak, akik kérik tőle?
(Mt 7,11)

Ma délután, amint kétéves fiam ebédjét készítettem, eldöntöttem, hogy
feleségem csodálatos és egészséges marinált csirkéjéből adok neki,
étvágygerjesztőnek egy kis sós keksszel.
Amint a csirkét melegítettem, fiam kitartóan falatozta a kekszet. Mivel az
elvette volna az étvágyát, elraktam, míg kész nem lett az ebéd. A fiam
nagyon szereti a csirkét, de mivel ezt nem látta, mérges lett, hogy
elveszem tőle a kekszet.
Fiamhoz hasonlóan, néha úgy gondoljuk, csak az van, amit látunk. Túl
gyakran azonban alábecsüljük Istent. Mohók és türelmetlenek vagyunk. Nem
bízunk Istenben, hogy ő valami jobbat tartogat számunkra.
Amikor úgy érezzük, Isten elhagyott bennünket, emlékezzünk a zsoltáros
szavaira: "Uram Istenem! Sok csodás tervet vittél véghez értünk, nincs
hozzád fogható... több annál, amit fel tudnék sorolni." (Zsolt 40,6)

Imádság: Istenünk, amikor gyengül hitünk, újítsd meg beléd vetett
bizalmunkat azáltal, hogy Igédhez vezetsz bennünket. Ámen.

Bízz Istenben! Isten ajándéka útban van feléd.
Paul Davis (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES SZÜLŐKÉRT!