Csendes Percek január 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 17., H, 03:41:01 CET

                        2005. január 17. hétfő

Mk 8,27-30.

Jézus pedig elindult tanítványaival együtt Cézárea Filippi falvaiba.
Útközben megkérdezte tanítványaitól: "Kinek mondanak engem az emberek?" Ők
így feleltek: "Keresztelő Jánosnak, mások Illésnek, ismét mások pedig
egynek a próféták közül." Jézus tovább kérdezte őket: "Hát ti kinek
mondotok engem?" Péter így válaszolt neki: "Te vagy a Krisztus." Jézus
ekkor rájuk parancsolt, hogy senkinek ne beszéljenek őróla.

                            SZEMÉLYES HIT

Jézus tovább kérdezte őket: Hát ti kinek mondotok engem? (Mk 8,29)

Ahogy Jézus felteszi ezt a kérdést a tanítványoknak, arra hívja őket, hogy
tegyék személyessé Krisztus-ismeretüket.
Életem nagy részében hagytam, hogy mások véleménye és tapasztalata
formálja Istenről kialakított képemet. Jártam gyülekezetbe,
megkereszteltettem gyermekeimet és hívőnek tartottam magam. A szokások így
egy egyszerű keretet adtak az életemnek, anélkül, hogy különösebb
erőfeszítésembe került volna hinnem Istenben.
Miután azonban elveszítettem szeretett testvéremet, ez a hozzáállás már
nem tartott meg. Nem tudtam pusztán abban bízni, amit az emberek mondtak
Istenről. Életem legnehezebb időszakaiban elkezdtem egy személyes hitet
keresni. Mintha ezekben a fájdalmas időkben Jézus hozzám fordult volna:
"Hát te kinek mondasz engem?"
Harcaimban választ kerestem erre a kérdésre. Végül a napi bibliaolvasás,
imádság és a keresztyén barátok segítségével személyes kapcsolatba
kerültem Istennel, és kimondhatatlan békességet nyertem.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, te adod az életet, te vagy az élő Isten Fia.
Lépéseink biztosak lesznek, amikor felismerjük jelenlétedet mindennapi
életünkben. Ámen.

Isten mindannyiunknak felajánlja személyes barátságát.
Debra Tomaselli (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEHEZEN TUDNAK HINNI!

_________________________________

VISZ Vasárnapi Iskolai Szövetség
Gyermekevangélizációs Közösség
Tanfolyamokat szervez:

Óvodáskorúakat tanítók tanfolyama Szombathelyen
2005. február 5-től szombat-vasárnaponként, 4 hétvége.
Tanítók: Molnárka Judit és Kosteleczki Jánosné.
A tanfolyam helye: az Evangélikus Egyház gyülekezeti terme.
Jelentkezni lehet: Kissné Roósz Orsolyánál. Tel: 06-94/324-776
A tanfolyam díja: 5000 Ft.

1-es fokozatú tanfolyam Ajkán
2005. febr. 11-12, febr. 18-19, febr. 25-26.
Péntekenként 18:00-21:00-ig, szombatonként 9:00-18:00-ig.
Helyszín: Református Egyház gyülekezeti terme Ajka.
Jelentkezés: Sándor József lp, tel: 88/311-383.

VISZ Vasárnapi Iskolai Szövetség
Gyermekevangélizációs Közösség
2119 Pécel, Nyírfa u. 1. Pf. 63.