Csendes Percek január 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 13., Cs, 03:41:01 CET

                      2005. január 13. csütörtök

Jer 17,5-8.

Ezt mondja az ÚR: Átkozott az a férfi, aki emberben bízik, és testi erőre
támaszkodik, az ÚRtól pedig elfordul szíve! Olyan lesz, mint a bokor a
pusztában, nem remélheti, hogy eljön valami jó. Ott tengődik kövek közt a
pusztában, a szikes, lakatlan földön. De áldott az a férfi, aki az ÚRban
bízik, akinek az ÚR a bizodalma. Mert olyan lesz, mint a víz mellé
ültetett fa, amely a folyóig ereszti gyökereit, és nem fél, ha eljön a
hőség, lombja üde zöld marad. Száraz esztendőben sincs gondja, szüntelenül
termi gyümölcsét.

                        ISTENRE TÁMASZKODVA

De akik az Úrban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a sasok,
futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el. (Ézs 40,13)

Keresztyénként tudom, arra hivattam el, hogy hitem nyilvánvalóvá váljon
azáltal, hogy Istennel töltöm időmet, szeretem felebarátaimat és
megbocsátok ellenségeimnek. Ezek nehéz parancsolatok, de sokszor épp a
saját gyengeségem akadályoz abban, hogy betöltsem őket. Néha kimerült
vagyok, máskor lusta, van, amikor pedig büszkeségem az akadály. Aztán
elbátortalanodom, és hajlok arra, hogy mindent feladjak.
Isten tudja, hogy önmagunk erejéből nem tudunk engedelmeskedni, de ő az,
akire számíthatunk Krisztus követésének útján. Amikor sikerül engednünk a
parancsolatoknak, akkor ez csakis azért lehet, mert Isten irgalmát és
erejét kínálja. Ő erőt ígér, amikor gyengék és erőtlenek vagyunk. Ha
kérjük a segítségét, megújítja erőnket. "Szárnyra kelnek, mint a sasok,
futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el."

Imádság: Drága Atyánk, köszönjük irántunk tanúsított türelmedet. Segíts,
hogy legyőzve gyengeségeinket igyekezzünk követni téged. Ámen.

A mi erőnk nem kielégítő, de Istené igen.
Irma Gerungan (Kelet-Jáva, Indonézia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELBIZONYTALANODTAK HITÜKBEN!