Csendes Percek január 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 12., Sze, 03:41:00 CET

                       2005. január 12. szerda

Zsolt 139,13-16.

Te alkottad veséimet, te formáltál anyám méhében.
Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak
alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt.
Csontjaim nem voltak rejtve előtted, amikor titkon formálódtam, mintha a
föld mélyén képződtem volna.
Alaktalan testemet már látták szemeid; könyvedben minden meg volt írva, a
napok is, amelyeket nekem szántál, bár még egy sem volt meg belőlük.

                       CSODÁLATOSAN TEREMTVE

Magasztallak téged, mert félelmetes és csodálatos vagy, csodálatosak
alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt. (Zsolt 139,14)

Ha valaki rám néz, nem az jut rögtön eszébe, hogy "csodálatos alkotás"
vagyok, hiszen kar nélkül és dongalábbal születtem. Ha a feleségemmel
elindulunk valahová, gyakran különös pillantások kísérnek. Az embereket
sokkolja, hogy egy alacsony embert látnak, akinek egyik műkarja ráadásul
kampóban végződik. De én már megtanultam felismerni, hogy nem a külsőm az,
ami csodálatos teremtménnyé tesz engem.
Szüleim képtelenek voltak gondoskodni rólam, de Mennyei Atyám mindig
vezetett és irányított. Először a Shriner's Kórházban gondoztak, ahol
sok-sok műtéttel lehetővé tették, hogy járni tudjak, s megkaptam első
műkaromat. Az utolsó otthonomtól, a Jó Pásztor Otthontól néhány utcával
lejjebb volt a mennonita templom, aminek vasárnapi iskola vezetői
hétről-hétre értem jöttek, hogy egy pár gyerekkel elvigyenek a templomba.
Életük részévé váltam, és szerettek. Ők vezettek el Mennyei Atyámhoz. Arra
tanítottak, hogy én, Jeff Steinberg, fogyatékosságaim ellenére Isten
csodálatos teremtménye vagyok.
Tizenegy évesen befogadtam Jézust az életembe, és azóta bizonyságot teszek
Isten szeretetéről.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy meglássuk mindig munkálkodó, szerető
kezedet életünkben, és megértsük, hogy valamennyiünket tudod
szolgálatodban használni. Ámen.

Valamennyiünket csodálatosnak alkotott az Isten.
Jeff Steinberg (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY A "SÉRÜLTSÉGEINK" MÖGÉ LÁSSUNK!