Csendes Percek 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 1., Szo, 03:41:00 CET

                          2005.  1. szombat

Ef 3,14-21.

Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva képesek legyetek felfogni minden szenttel
együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; és így
megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét, hogy
teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. Aki pedig
mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy gondoljuk,
a bennünk munkálkodó erő szerint: azé a dicsőség az egyházban Krisztus
Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké. Ámen.

                            ISTEN LECKÉI

Utaidat, Uram, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem! (Zsolt
25,4)

Nemrégiben egy hétig együtt nyaraltam a családommal. Nyaralás közben
mindenki sorban elmesélte történetét, hogyan tanította Isten az előző év
során, és az események által hogyan nyitotta meg szemét a lelki értékekre.

Én elsősorban az engedelmességről tanultam. Elmondtam, hogy az Úr arra
buzdított, vizsgáljam meg életemnek azokat a területeit, amikben Isten
akarata helyett még mindig a saját fejem után megyek. Valaki azt mondta,
hogy Isten megmutatta, hogyan lehet a nyugalom embere a káosz és a viszály
között. Egy másik családtagom a pénzzel való sáfárkodásról tanult, míg más
Isten vezetéséről számolt be, amelyben a zsúfolt napi beosztását sikerült
úgy alakítania, hogy az Isten akaratával megegyezzen. A nővérem előző
évben ment férjhez, és párjával arról beszéltek, hogyan kellett
megtanulniuk feladni a túlságosan magas elvárásaikat magukkal szemben,
illetve miként vezette Isten őket egy új gyülekezetbe.

Milyen csodálatos látni azt, hogy mindössze egy év leforgása alatt az Úr
személyre szóló vezetést adott mindannyiunknak!

Imádság: Drága Mennyei Atyánk, nyisd meg szívünket a tanításodra. Segíts
figyelnünk és megtanulnunk a leckét, amit napról napra elénk társz. Ámen.

Isten a napi eseményeken keresztül beszél és tanít.

Angela Baughman (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK A CSALÁDI TALÁLKOZÓKÉRT!