Csendes Percek február 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 27., V, 03:41:01 CET

                      2005. február 27. vasárnap

Ez 36,24-28.

Kihozlak benneteket a népek közül, összegyűjtelek az országokból, és
beviszlek benneteket a saját földetekre. Tiszta vizet hintek rátok,
hogy megtisztuljatok. Minden tisztátalanságotoktól és minden
bálványotoktól megtisztítlak benneteket.

Új szívet adok nektek, és új lelket adok belétek: eltávolítom
testetekből a kőszívet, és hússzívet adok nektek. Az én lelkemet adom
belétek, és azt művelem veletek, hogy rendelkezéseim szerint éljetek,
törvényeimet megtartsátok és teljesítsétek. Abban az országban fogtok
lakni, amelyet őseiteknek adtam. Az én népem lesztek, én pedig
Istenetek leszek.

                              ÚJ SZÍV

Új szívet adok nektek, és új lelket adok belétek: eltávolítom
testetekből a kőszívet, és hússzívet adok nektek. (Ez 36,26)

Az életem drámaian megváltozott férjem öngyilkossága után. Nem bírtam
el a gondolatot, mit tartogat a jövő három lányom és a magam számára. A
felelősség szörnyű súlyától nem tudtam szabadulni. Egyedül kellett a
gyerekeimet felnevelni. A bűntudat és az irántuk érzett aggodalom
megbénított. Meg voltam győződve róla, hogy ez a fájdalom soha nem
szűnik meg, ezért bezártam a szívem, és olyanná vált, mint a kő.
Félelem, kétség, hitetlenség, fájdalom vagy gyász megkeményítheti a
szívünket. De Isten azt ígéri, hogy megújít bennünket. A Bibliát
olvasva idővel megújult a lelkem és föltárult az igazság. Időt szánva
az imára le tudtam tenni a terhemet, és iránymutatást nyertem. Isten
dicsőítése elvezetett, hogy az Egyetlenre figyeljek, aki szeret, és
velem jár ebben a halál-árnyékolta völgyben. Ahogy befogadtam Istent, a
szeretet és kegyelem újraélesztette szívemet. Az Úr hű volt ígéretéhez,
és új szívet adott nekem, melyben remény, szeretet és segítőkészség él.
Isten a bánatomat örömmé, a halált életté változtatta.

Imádság: Igazság erős Istene, segíts, hogy kitárjuk előtted
fájdalmunkat, és engedjük, hogy gyógyító érintésed új szívet adjon
nekünk. Ámen.

Isten szeretete meglágyíthatja a legkeményebb szívet is.
Sandra Kay Marchel (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNGYILKOSOK CSALÁDJÁÉRT!