Csendes Percek február 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 23., Sze, 03:41:00 CET

                       2005. február 23. szerda

1Kir 17,1-6.

A Gileádban lakó tisbei Illés ezt mondta Ahábnak: Az élő ÚRra, Izráel
Istenére mondom, akinek a szolgálatában állok, hogy ezekben az
esztendőkben nem lesz sem harmat, sem eső, hanem csak az én szavamra.
Ezután így szólt hozzá az ÚR igéje: Eredj el innen, menj kelet felé, és
rejtőzz el a Kerít-patak mellett, a Jordántól keletre! A patakból majd
ihatsz, a hollóknak pedig megparancsoltam, hogy gondoskodjanak ott
rólad. Elment tehát, és az ÚR igéje szerint járt el. Odaérve
letelepedett a Kerít-patak mellett, a Jordántól keletre. A hollók
hordtak neki kenyeret és húst reggel, kenyeret és húst este, a patakból
pedig ivott.

                            ISTEN HOLLÓI

Ezután így szólt Illéshez az Úr igéje: "Eredj el innen, menj kelet
felé, és rejtőzz el a Kerít-patak mellett, a Jordántól keletre. A
patakból majd ihatsz, a hollóknak pedig megparancsoltam, hogy
gondoskodjanak ott rólad." (1Kir 17,2-4)

Egy kis vállalkozás tulajdonosaként egyik nap az ügyfélkör visszaesése
miatt bosszankodtam, amikor a fiam egy vetélkedőt nézett a
televízióban. Egyszer csak egy bibliai kérdés merült fel a
vetélkedőben: "Melyik ószövetségi prófétát etették hollók?" Fogalmam
sem volt, mi a válasz, de a fiam egyből rávágta: "Ó, ez könnyű!
Illést!"
Zavartan azt kérdeztem: "Hol ír erről a Biblia?"
"A Királyok első könyvében. Az Úr hollókat küld Illésnek, hogy etessék
őt." - válaszolta a fiam.
A Szentlélek szólított meg fiam szavain keresztül. Rájöttem, hogy
mindannyian olyanok vagyunk, mint Illés - Istentől függ az egész
életünk. Az ügyfeleim ugyanúgy jönnek, mint ahogy Illéshez a hollók
napról napra.
Nem számít, milyen helyzetben vagy körülmények közt élünk, minden,
amink van, eltűnhet egy szempillantás alatt. Isten azonban hűséges és
megelégít minket a szükség idején csakúgy, mint a bőség idején.
Egyszerűen csak bíznunk és engedelmeskednünk kell. Minden áldott nap
Istentől kapunk minden ajándékot, és ez így is lesz mindvégig.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy naponként táplálsz bennünket. Ámen.

Isten mindenkor hűséges hozzánk.
Frank Hearne (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A MAGÁNVÁLLALKOZÓKÉRT!