Csendes Percek február 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 20., V, 03:41:01 CET

                      2005. február 20. vasárnap

Jn 13,34-35.

"Új parancsolatot adok nektek, hogy szeressétek egymást: ahogyan én
szerettelek titeket, ti is úgy szeressétek egymást! Arról fogja
megtudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha szeretitek
egymást."

                         KRISZTUS JÉZUSBAN

Krisztusban tehát nincs zsidó, sem görög, nincs szolga, sem szabad,
nincs férfi, sem nő, mert ti mindnyájan egyek vagytok a Krisztus
Jézusban. (Gal 3,28)

Kilencéves Sara lányommal utaztam az éjszakai vonattal Párizsból
Berlinbe. Fekvőhelyet egy olyan hálókocsiban kaptunk, ahol minden hely
foglalt volt. A hálófülkét hat felnőttel és egy kislánnyal osztottuk
meg, aki kiabált, és sokat sírt. A lányom nem is tudott tőle aludni.
Ellenérzések lettek úrrá rajtam. Miért nem egy másik hálókocsiba
kaptunk jegyet? Miért nem tesz már valamit az anyja, hogy ne sírjon ez
a gyerek?
Végül az anya erőteljesen rákiabált a gyerekre. Ránéztem, és
megsajnáltam. Szegény asszony! Biztosan tehetetlennek érzi magát, és
zavarban van. "Semmi baj, ne aggódjon!" - mondtam, és kezemet a gyerek
fejére tettem. Simogattam a fejét, és közben csendesen Jézusról szóló
énekeket dúdolgattam neki. Néhány perc múlva a kislány elaludt. Az
édesanya elkezdett motyogni. Csendes, valamilyen afrikai nyelvjárású
szavakat hallottam. Egy szót azonban világosan felismertem: a Jézus szó
ugyanúgy hangzott, mint ahogy mi, lengyelek mondjuk. Megszorítottam az
asszony kezét, a szemébe néztem, és tudtam, hogy mindketten ismerjük
Jézust.

Imádság: Istenünk, tégy minket Jézus Krisztus hűséges bizonyságtevőivé,
hogy megmutassuk másoknak szeretetét és béketűrését. Ámen.

Jézus személye összeköt bennünket.
Krystyna Freijat (Varsó, Lengyelország)

IMÁDKOZZUNK A HÍVŐK EGYSÉGÉÉRT!