Csendes Percek február 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 15., K, 03:41:00 CET

                        2005. február 15. kedd

Zsolt 118,1-9.

Adjatok hálát az ÚRnak, mert jó, mert örökké tart szeretete!
Mondja hát Izráel, hogy örökké tart szeretete!
Mondja hát Áron háza, hogy örökké tart szeretete!
Mondják hát, akik félik az URat, hogy örökké tart szeretete!
Nyomorúságomban az URat hívtam segítségül. Az ÚR meghallgatott, tágas
térre vitt engem.
Velem van az ÚR, nem félek, ember mit árthat nekem?
Velem van az ÚR, segít engem, és én megvetéssel nézek gyűlölőimre.
Jobb az ÚRnál keresni oltalmat, mint emberben bízni.
Jobb az ÚRnál keresni oltalmat, mint előkelő emberekben bízni.

                         MINDIG MEGBÍZHATÓ

Legyetek erősek és bátrak ... maga az Úr, a te Istened megy veled, nem
hagy el téged, és nem marad el tőled. (5Móz 31,6)

Egy héttel azután, hogy Jézust ujjongva fogadták Jeruzsálemben, a tömeg
haláláért kiáltott. A teljesen elhagyott Jézus a keresztről így
kiáltott: "Én Istenem, én Istenem, miért hagytál el engemet?"
Ki nem érezte már magát mellőzöttnek vagy elhagyatottnak élete egy
bizonyos pontján, különösen a szükség idején? Ha ilyesmi történik
velünk, első reakciónk a dühös kirohanás vagy az önsajnálat.
Sok éven át nagy haragot tápláltam apám iránt. A második világháborúban
szerzett érzelmi sérülései olyan mélyek voltak, hogy sosem volt képes
mellettem állni. Mindig kerestem valakit, hogy kitöltse ezt az űrt az
életemben - a tanáraim, a lelkészeim és a barátaim között -, és
kétségbeesetten vágytam a figyelmükre és megerősítésükre. Ha nem
feleltek meg a várakozásomnak, mérges lettem, cinikus és elutasító,
mint az apám.
De amikor megtértem, és komolyan elkezdtem olvasni a Bibliát,
megértettem, hogy sosem vagyok elhagyott. Isten, a megbízható atya, a
legsötétebb óráinkban sem hagy el.

Imádság: Urunk, szabadíts meg bennünket a haragtól és az önsajnálattól.
Köszönjük, hogy elfogadsz bennünket. Ámen.

Az emberek elhagyhatnak, csalódást okozhatnak, Isten soha.
Tim Dial (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ APJUKTÓL ELIDEGENEDETT FIAKÉRT!