Csendes Percek február 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 10., Cs, 03:41:01 CET

                     2005. február 10. csütörtök

1Jn 4,7-12.

Szeretteim, szeressük egymást; mert a szeretet Istentől van, és aki
szeret, az Istentől született, és ismeri Istent; aki pedig nem szeret,
az nem ismerte meg az Istent; mert Isten szeretet. Abban nyilvánul meg
Isten hozzánk való szeretete, hogy egyszülött Fiát küldte el Isten a
világba, hogy éljünk őáltala. Ez a szeretet, és nem az, ahogy mi
szeretjük Istent, hanem az, hogy ő szeretett minket, és elküldte a Fiát
engesztelő áldozatul bűneinkért. Szeretteim, ha így szeretett minket
Isten, akkor mi is tartozunk azzal, hogy szeressük egymást. Istent soha
senki sem látta: ha szeretjük egymást, Isten lakik bennünk, és az ő
szeretete lett teljessé bennünk.

                      NÖVEKEDNI A SZERETETBEN

Szeretteim, ha így szeretett minket Isten, akkor mi is tartozunk azzal,
hogy szeressük egymást. Istent soha senki nem látta: ha szeretjük
egymást, Isten lakik bennünk, és az ő szeretete lett teljessé bennünk.
(1Jn 4,11-12)

A pénztárosnő nem nézett rám. Vártam, hátha köszön. Ezért határozottan
ráköszöntem. "Hogy érzi magát ma?" - folytattam eltökélten. Végül
nagyon halkan azt mormogta: "Eléggé letörten." Megleptek és
elnémítottak keserű szavai. Előtte barátságtalannak tartottam, nem
pedig reményvesztettnek. Csak döbbenten álltam, és semmit nem mondtam.
Azon az éjszakán kétségbeesésemben Istenhez fordultam: "Drága Uram,
kérlek, bocsáss meg nekem. Valakit az utamba hoztál, akinek az én
kedves szavamra lett volna szüksége. Bárcsak jóvátehetném, amit
elrontottam."
Gyakran kerülünk ilyen helyzetbe! Segíthetnénk, de csendben maradunk.
De a jó hír az, hogy Isten megbocsát és újabb lehetőségeket tár elénk,
hogy szeretetet adhassunk. Legközelebb, amikor egy szükségben lévővel
találkozom, szeretném legalább az imádságomat felajánlani. A múlt
miatti sajnálkozás ösztönző lehet, hogy szembenézzünk a jelen
kihívásaival. Amikor fejlődésre törekszünk, egyre inkább képesek
leszünk Isten szeretetének továbbadására.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük a szeretetedet és megbocsátásodat.
Segíts tanulnunk a hibáinkból. Ámen.

Hogyan mutathatok szeretetet annak, akinek szüksége van rá?
Deanna Himelick (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK ISTEN SZERETETÉNEK KIÁRADÁSÁÉRT!