Csendes Percek december 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Dec. 30., P, 03:41:01 CET

                      2005. december 30. péntek

Mk 5,25-34.

25 Egy asszony pedig, aki tizenkét éve vérfolyásos volt, 26 sok
orvostól sokat szenvedett, mindenét ráköltötte, de semmi hasznát sem
látta, hanem még rosszabbul lett; 27 amikor meghallotta, amit Jézusról
beszéltek, eljött, és a sokaságban hátulról megérintette a ruháját, 28
mert így gondolkodott: "Ha megérintem akár csak a ruháját is,
meggyógyulok." 29 És azonnal elapadt a vérzés forrása, és érezte
testében, hogy kigyógyul a bajából. 30 Jézus is azonnal észrevette,
hogy erő áradt ki belőle, ezért a sokaságban megfordulva így szólt: "Ki
érintette meg a ruhámat?" 31 Tanítványai így feleltek: "Látod, hogyan
tolong körülötted a sokaság, és azt kérdezed: ki érintett meg engem?"
32 Jézus erre körülnézett, hogy láthassa azt az asszonyt, aki ezt
tette. 33 Az asszony pedig, mivel tudta, mi történt vele, félve és
remegve jött elő; leborult előtte, és elmondta neki a teljes igazságot.
34 Ő pedig ezt mondta neki: "Leányom, a hited megtartott téged: menj el
békességgel, és bajodtól megszabadulva légy egészséges."

                        ISTEN GYÓGYÍTÓ KEZE

Jézus ezt mondta neki: Leányom, a hited megtartott téged: menj el
békességgel, és bajodtól megszabadulva légy egészséges. (Mk 5,34)

Jézus fenti szavai a 12 éve vérfolyásos asszony történetéből
származnak, aki amikor Jézus ruhájának szegélyét megérintette,
meggyógyult.
Sok éve tudom már, hogy a vérem a Hepatitis C vírust hordozza. Az új
szövettani eredmény kimutatta, hogy a vírus tönkre fogja tenni a májam.
Döntenem kellett: az egyéves kemoterápiás kezelést választom, vagy
figyelmen kívül hagyom a problémákat, és kockáztatok.
Az Úr vezetését kértem. Miután a kezeléssel kapcsolatban Isten békéje
árasztott el, elkezdtem a kemoterápiát. Most a kezelés ötödik
hónapjában vagyok. Habár nem könnyű, de úgy érzem, a Szentlélek,
valamint családom és barátaim imádságai és jókívánságai hordoznak.
Isten sokszor szól hozzám a Szentíráson, énekeken, prédikációkon,
keresztyén írókon keresztül, emlékeztetve arra, hogy erejével segít
túljutni ezen az embert próbáló időszakon. És tudom, hogy Isten
felhasználja gyó-gyulásomat, így segít mások gyógyításában.
Amikor ezeket írom, még nem tudom a kezelés kimenete-lét. De azt tudom,
hogy Krisztusnak van ereje arra, hogy egészségessé tegyen és
megerősítse a hitem.

Imádság: Istenünk, köszönjük gyógyító érintésed. Segíts, hogy
gyógyításod eszközei lehessünk gyermekeid között. Ámen.

Bármin megyünk is keresztül, a hitünk megőriz.
Linda L. Fullerton (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK A KRÓNIKUS BETEGSÉGBEN SZENVEDŐKÉRT!