Csendes Percek december 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Dec. 25., V, 03:41:01 CET

                     2005. december 25. vasárnap

Mt 6,9-13.

9 "Ti tehát így imádkozzatok: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a te neved, 10 jöjjön el a te országod, legyen meg a
te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is; 11 mindennapi
kenyerünket add meg nékünk ma, 12 és bocsásd meg vétkeinket, miképpen
mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek; 13 és ne vigy minket
kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól; mert tied az ország, a
hatalom és a dicsőség mindörökké. Ámen."

                      JÖJJÖN EL A TE ORSZÁGOD!

Legyen meg a te akaratod. (Mt 6,10)

Ez a karácsony bizonyára emlékezetes lesz számunkra, mert ez lesz az
első alkalom, hogy a bátyám nem fog velünk ünnepelni. Katona, és most
sokezer kilométernyire szolgál. Próbálom elmagyarázni gyermekeimnek,
hol van a szeretett nagybácsi, és hogy nem tud hazajönni szabadságra.
Azonban én sem értem teljesen az okokat, amelyek miatt ilyenkor is
távol kell lennie. A gyermekeim tanácstalan kérdései világossá teszik
számomra, hogy a politikáról kifejtett magyarázataim nem
csillapíthatják bánkódásukat. Így hát ahhoz a forráshoz vezetem őket,
ahonnan én is vigasztalást merítek: az imádsághoz.
Ezen a karácsonyon a gyermekeimmel a békéért fogunk imádkozni. A
vezérfonalat a Miatyánkból vesszük, és imádkozunk azért, hogy az Isten
országa jöjjön el, és ne legyen többé családokat szétszakító háború.
Most e-mailen várjuk távol lévő szerettünk üzenetét, és készítjük
szívünket Isten Egyszülöttje földre érkezésének megünneplésére, aki
egykor a földön járt, és akinek örömüzenete valóban békét hozhat e
világra.

Imádság: "Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te
neved, jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod..." Ámen.

Krisztus követése a békesség munkálása.
Vicki Hiness (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A HÁBORÚ ÁLTAL SZÉTSZAKÍTOTT CSALÁDOKÉRT!