Csendes Percek december 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Dec. 16., P, 03:41:00 CET

                      2005. december 16. péntek

Zsolt 121.

1 Zarándokének. Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
2 Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
3 Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
4 Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
5 Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
6 Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
7 Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
8 Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.

                          A VÖLGYBŐL NÉZVE

Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem? Segítségem az
Úrtól jön, aki az eget és a földet alkotta. (Zsolt 121,1-2)

Közel lakunk a Great Smoky Mountains Nemzeti Parkhoz. Sok látogatásunk
egyikén a feleségemmel felfedeztünk egy festői szépségű völgyet,
ahonnan nézve színpompás látványt nyújtanak a völgyet körülölelő
hegyek. Néha azonban a gomolygó párafelhők eltakarták a hegyek
pompáját.
Az életemet is tekinthetem úgy, mintha egy csodálatos völgyben lennék,
és innen szemlélhetem Isten szépségét és mindenható fenségét. Isten
mindig jelen van, miként a hegyek is. Néha viszont az élet zűrzavaros
felhői elfedik őt a szemem elől. Ilyenkor vaktában tapogatózom a
ködben, irányt tévesztve, és nem találva az élet értelmét.
Mindig nagyon várom, mikor megyünk újra ebbe a csodálatos völgybe.
Istenre viszont mindig feltekinthetek. Ő bizton ott van. Láthatom őt
imádságaimban és bibliaolvasás közben, a gyülekezetben, és amikor
engedem, hogy akarata érvényesüljön életemben. Nem kell autóba szállnom
és elutaznom ahhoz, hogy láthassam Isten szépségét és érezzem
jelenlétét. Ő mindig velem van.

Imádság: Teremtő Istenünk, hálát adunk neked szeretetedért. Kérünk,
add, hogy mindig örömmel legyünk jelenlétedben. Ámen.

Milyen felhők fedik el Istent szemeim elől?
Gary Dowdy (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK AZ ÉLET ÉRTELMÉT KERESIK!