Csendes Percek december 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Dec. 10., Szo, 03:41:01 CET

                      2005. december 10. szombat

Róm 12,1-8.

1 Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos
istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul,
amely tetszik az Istennek; 2 és ne igazodjatok e világhoz, hanem
változzatok meg értelmetek megújulásával, hogy megítélhessétek: mi az
Isten akarata, mi az, ami jó, ami neki tetsző és tökéletes.
3 A nekem adatott kegyelem által mondom tehát közöttetek mindenkinek:
ne gondolja magát többnek, mint amennyinek gondolnia kell, hanem arra
igyekezzék mindenki, hogy józanul gondolkozzék az Istentől kapott hit
mértéke szerint. 4 Mert ahogyan egy testnek sok tagja van, de nem
minden tagnak ugyanaz a feladata, 5 úgy sokan egy test vagyunk a
Krisztusban, egyenként pedig egymásnak tagjai. 6 Mert a nekünk adatott
kegyelem szerint különböző ajándékaink vannak, eszerint szolgálunk is:
ha prófétálás adatott, akkor a hit szabálya szerint prófétáljunk, 7 ha
valamilyen más szolgálat adatott, akkor abban a szolgálatban
munkálkodjunk: a tanító a tanításban, 8 a buzdító a buzdításban, az
adakozó szerénységben, az elöljáró igyekezettel, a könyörülő pedig
jókedvvel.

                            VALÓDI MUNKA

Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos
istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul,
amely tetszik az Istennek... (Róm 12,1)

Másik városba költöztünk, messze a családunktól. Ann, a feleségem
narrátor szerepet vállalt a gyülekezeti karácsonyi zenés programban. A
jelmezes főpróbán elesett, és eltörte a lábát. Ann a természeténél
fogva független személy, most hat hétig az én gondoskodásomra volt
utalva.
Az ő gondozása és a háztartás vezetése valódi munka volt számomra!
Dolgozni jártam, amellett rám várt a mosás, ágyazás, takarítás, sőt
Annt is a munkahelyére és haza kellett szállítanom.
Én természetesen csak azt végeztem, amit Ann végzett, mielőtt eltört a
lába. A többi férjhez hasonlóan soha nem gondoltam, hogy mennyit
dolgozott a munkahelyi feladatain túl. Ő még főzött is, és támogatott
engem a munkámban, mióta csak összeházasodtunk.
Isten egy ajándékot adott nekem. Azzal, hogy Ann eltörte a lábát,
felismertem, hogy mennyi munkát végzett naponta, rendszeresen a
feleségem mosolyogva és készséggel. Rájöttem, mennyit tesz a
családunkért minden nap, szeretetből.

Imádság: Ó, Urunk, segíts meglátni, amit mások csendben tesznek azért,
hogy könnyebb legyen az életünk, és segíts értékelnünk az ő áldozatos
szeretetüket. Ámen.

Kinek a segítségét és támogatását kell felismernem és elismernem?
Stan Smith (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A LÁBADOZÓKÉRT!