Csendes Percek december 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Dec. 9., P, 03:41:01 CET

                       2005. december 9. péntek

Zsolt 62,6-9.

6 Csak Istennél csendesül el lelkem, tőle kapok reménységet.
7 Csak ő az én kősziklám és szabadítóm, erős váram, nem ingadozom.
8 Istennél van segítségem és dicsőségem, erős sziklám és oltalmam az
Isten.
9 Bízzatok benne mindenkor, ti népek, öntsétek ki előtte szíveteket,
Isten a mi oltalmunk!

                           PERCRŐL PERCRE

A béke és a bizalom erőt adna nektek. (Ézs 30,15)

Mindig szerettem a szél mozgatta harangjáték kellemes hangját. Az évek
folyamán sok, különféle típusú szélharangot vettem. Mikor hazaérünk, és
helyükre akasztjuk őket, nagyon figyelni kell, hogy meghalljuk a
játékukat, mert általában lágy szellő fújdogál a mi vidékünkön. De nem
így volt azon a napon, amikor viharos szél söpört végig az egyébként
békés Shenandoah-völgy felett. Akkor a harangjátékaink hangosan és
dallamosan zenéltek, elnyomva a vihar zúgását.
Gyakran van úgy, hogy békés időben, amikor minden jól megy, nem szánunk
időt arra, hogy Isten hangjára figyeljünk. Úgy tűnik, inkább akkor
fordulunk hozzá, amikor viharos idők nyugtalanságát és nyomását
érezzük. Isten valóban ott van életünk viharaiban. De kereshetjük és
örülhetünk az ő jelenlé-tének a csendes időszakokban is. Isten minden
nap keres minket. Mennyivel gazdagabb az élet, ha naponként, óránként,
sőt percről percre keressük és megtaláljuk Istent mindenben, amit
teszünk!

Imádság: Drága Istenünk, segíts, hogy tudatában legyünk a te
jelenlétednek életünk minden pillanatában. Ámen.

A zavartalan időkben való Istenre figyelés felkészít bennünket, hogy
hamarabb felismerjük az ő hangját a viharban.
Naoma Dean Clague (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÉLSŐSÉGES IDŐJÁRÁS MIATT SZENVEDŐKÉRT!