Csendes Percek december 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Dec. 5., H, 03:41:00 CET

                       2005. december 5. hétfő

Zsid 4,14-16.

14 Mivel tehát nagy főpapunk van, aki áthatolt az egeken, Jézus, az
Isten Fia, ragaszkodjunk hitvallásunkhoz. 15 Mert nem olyan főpapunk
van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk
hasonlóan kísértést szenvedett mindenben, kivéve a bűnt. 16 Járuljunk
tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy irgalmat nyerjünk, és
kegyelmet találjunk, amikor segítségre van szükségünk.

                           OLYAN, MINT ÉN

Mert nem olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken,
hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan kísértést szenvedett mindenben,
kivéve a bűnt. (Zsid 4,15)

A klinikai depresszióm miatt a reggelek különösen nehezek számomra.
Egyik reggel már akkor legyőzöttnek éreztem magam, amikor a nap még fel
sem jött. Fáradt voltam, hányingerem volt, és későn rohantam el a
munkahelyemre. Ahogy kiléptem az ajtón, a fagyos, hideg levegő az
arcomba vágott. Még sötét volt, amikor beültem az öreg autómba.
Munkába menet az autó fűtése kezdett felmelegíteni. A napfelkeltét
látva reménykedőbb lettem, jobb gondolataim támadtak az előttem álló
napról, és Jézusra is tudtam gondolni.
Bár ő 2000 évvel ezelőtt élt, hiszem, hogy megtapasztalta azokat az
érzéseket, amiket mi mindannyian, amikor az élet nehézségeivel
találkozunk. És mivel Jézus tudja, mit jelent olyannak lenni, mint én,
biztos vagyok benne, hogy el is fogad így, ahogy vagyok. Isten megért
engem, velem van, akkor is, ha az élet nyomasztónak tűnik.

Imádság: Urunk, légy velünk és segíts meg, amikor a mindennapok
nehézségeivel küzdünk. Ámen.

Isten ismer bennünket, és elfogad úgy, ahogy vagyunk.
Mike Switzer (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK A DEPRESSZIÓBAN SZENVEDŐKÉRT!