Csendes Percek december 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Dec. 3., Szo, 03:41:01 CET

                      2005. december 3. szombat

Zsolt 71,14-21.

14 Én pedig szüntelenül remélek, és folyton dicsérlek téged.
15 Igazságodról beszél a szám és szabadító tetteidről mindennap, bár
nem tudom felsorolni őket.
16 Az ÚRnak, az én Uramnak nagy tetteit hirdetem, egyedül a te
igazságodat emlegetem.
17 Istenem, te tanítottál ifjúkorom óta, mindmáig hirdetem csodáidat.
18 Istenem, ne hagyj el késő vénségemben sem, míg csak hirdethetem
hatalmadat, nagy tetteidet a jövő nemzedéknek.
19 Istenem, igazságod a magas égig ér, mert hatalmas dolgokat vittél
véghez. Van-e hozzád hasonló, Istenem?
20 Sok nyomorúságot és bajt láttattál velem, de újra megelevenítesz,
még a föld mélyéből is újra fölhozol engem.
21 Igen naggyá teszel, hozzám fordulsz, és megvigasztalsz.

                     A GYERMEK KRISZTUS FOGADÁSA

Istenem, ne hagyj el késő vénségemben sem, míg csak hirdethetem
hatalmadat, nagy tetteidet a jövő nemzedéknek. (Zsolt 71,18)

Az idősek bibliatanulmányozó csoportjának tagjait - nyolcvan,
kilencvenéves testvéreket - körbevittem a városon a gyülekezeti
busszal, hogy lássák a karácsonyi fényeket. Utána visszamentünk a
templomba egy kis kakaóra és süteményre. A hangulat ünnepélyes volt.
Mindenki élvezte a kirándulást, és kifejezte tetszését.
Mikor körbenéztem, láttam, hogy a jelenlevők közül rajtam kívül
mindenki özvegy. Volt, aki kétszer is megözvegyült. Legalább
hármójuknak meghaltak a gyermekei balesetben vagy betegségben. Mindenki
veszített el közeli barátokat, rokonokat. De most újra várakozással
tekintettek a karácsonyi időszak elé, nevettek, izgatottan
beszélgettek, és kifejezték köszönetüket.
Tudtam, hogy hálájuk nem véletlenszerű, még fiatalkoruk élményeiben
gyökerezik. Hosszú évek tanulása érlelte meg bennük, hogy a szeretetet
a közösségben találják meg. Jó és rossz időszakokban is bizalmukat
Isten jóságába vetik, és újra készek, hogy a gyermek Krisztust maguk
közé fogadják.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy nem hagysz el minket, hanem
kiterjeszted ránk hűségedet. Ámen.

Ha elismerjük Isten munkáját az életünkben, hálásak leszünk.
Susan E. Beamer (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK A KARÁCSONYKOR MAGÁNYOS IDŐSEKÉRT!
_____________________________

Programajánlat:

Időutazás a jászolhoz musical

Közeledik a karácsony! Örömmel, izgalommal és olykor bizony fáradtan
várjuk az ünnepet. Mennyire jó lenne a sokszor kimeríto készülodés
közben egy cseppnyi felüdülés! Egyórányi pihenés, szórakozás, amely
aztán újabb - s talán mélyebbrol fakadó - lendületet adhat a további
ünnepváráshoz!
A Kelenföldi Evangéliumi Gyülekezet erre kínál remek lehetoséget: az
idei adventen egy minden korosztálynak szóló zenés színdarabbal
szeretnénk megajándékozni, felüdíteni mindazokat, akik ellátogatnak
hozzánk.
Tévedés ne essék, nem kell vándorbotot fogni! Képzeletbeli utazásra
hívjuk - térben és idoben. Megfordulunk az Egyesült Államokban a nagy
gazdasági válság idején. Elidozünk a reneszánsz Itáliában és a
viktoriánus Angliában. Ellátogatunk egy apró osztrák falu templomába, s
természetesen eljutunk a betlehemi jászolhoz is.
Jöjjön és legyen az útitársunk!

Az előadások időpontja: 2005. december 10. szombat 17 óra, és december
11. vasárnap 17 óra.
Helyszín: Kelenföldi Evangéliumi Gyülekezet (volt Olimpia mozi). 1119
Budapest, Etele út 55.
További információ: http://www.kegy.hu