Csendes Percek augusztus 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Aug. 22., H, 03:41:02 CEST

                      2005. augusztus 22. hétfő

Péld 3,5-8.

5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
6 Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
7 Ne tartsd bölcsnek önmagadat, féljed az URat, és kerüld a rosszat!
8 Gyógyulás lesz ez testednek, és felüdülés csontjaidnak.

                           ISTEN VEZETÉSE

Bízzál az Úrban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj! (Péld
3,5)

Délután fél kettő körül a buszmegállóban vártam, amikor leült mellém
egy vak férfi. Megkérdezte, hogy megjött-e a busz. Láthatóan ugyanarra
a buszra vártunk. Amikor végre megjött az autóbusz, belékaroltam, és
segítettem neki felszállni. Bár idegen voltam, mégis megbízott bennem.
Amikor leszálltam, továbbra is az a vak férfi járt az eszemben. Azon
gondolkodtam, mennyire hasonlít ez az eset az Istennel való
kapcsolatomra. Egy zűrzavaros világban élek, elveszett vagyok, és
bűneim elvakítanak. Nem tudom, mi fog történni a jövőben. De a Jó
Pásztor, Jézus Krisztus mindig velem van, hogy vezessen és védelmezzen
engem. Nincs okom félni; amíg életem rá bízom, tudom, hogy ő vezetni
fog.

Imádság: Drága Urunk, életedet adtad értünk. Taníts bennünket rád bízni
egész életünket. Ámen.

Krisztus tudja, mire van szükségünk, és hol kell lennünk.
Marlon Tupamahu (Jakarta, Indonézia)

IMÁDKOZZUNK INDONÉZIA BÉKÉJÉÉRT!