Csendes Percek augusztus 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Aug. 21., V, 03:41:01 CEST

                     2005. augusztus 21. vasárnap

Jn 16,12-15.

12 Jézus mondja: "Még sok mindent kellene mondanom nektek, de most nem
tudjátok elviselni: 13 amikor azonban eljön ő, az igazság Lelke,
elvezet titeket a teljes igazságra; mert nem önmagától szól, hanem
azokat mondja, amiket hall, és az eljövendő dolgokat is kijelenti
nektek. 14 Ő engem fog dicsőíteni, mert az enyémből merít, és azt
jelenti ki nektek. 15 Mindaz, ami az Atyáé, az enyém; ezért mondtam,
hogy az enyémből merít, és azt jelenti ki nektek."

                    A KARDINÁLIS PINTY KIÁLTÁSA

A Lélek megnyilvánulása pedig mindenkinek azért adatik, hogy használjon
vele. (1Kor 12,7)

A hajófedélzeten ebédeltem fiammal a nyáron. "A kardinálispintyek már
visszatértek a környékre." - mondtam neki. Megkérdezte, hogy honnan
tudom. "Figyelj, és meghallod a kiáltásukat." Azt válaszolta, hogy ő
nem hall mást, csak egy nagy csapat madarat. Megpróbáltam leírni a
pintyek hangját, és segíteni, hogy a fiam is meghallja őket, de ő nem
tudta megkülönböztetni a pintyeket a többi madártól.
Lelki életünk hasonló fiam tapasztalatához. Hogyan érzékeljük Isten
hívását? Az egymással versengő forrásokból számos kiáltás ér el
hozzánk. Időnként ezek úgy hangozhatnak, mint egy csapat zajos,
csicsergő madárcsapat. Az a feladatunk, hogy megkülönböztessük a
csiripelés közepette az egyes hangokat, felismerjük, ha Isten szól
hozzánk.
A Szentlélek segít bennünket abban, hogy felismerjük Isten hangját és
használjuk ajándékainkat. Ha tisztán halljuk a hangját, könnyebb igazi
kapcsolatba kerülni Istennel, és elmenni szolgálni oda, ahová küld
bennünket. Ez az örömteli élet kezdete.

Imádság: Ó Istenünk, segíts nekünk, hogy meg tudjuk különböztetni a
világ zajában a te hangod, amikor szolgálni küldesz bennünket. Ámen.

Hogyan hallhatom meg Isten hívását?
Bruce L. Blumer (Dél-Dakota, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MEG SZERETNÉK HALLANI ISTEN HÍVÁSÁT!