Csendes Percek augusztus 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Aug. 17., Sze, 03:41:01 CEST

                      2005. augusztus 17. szerda

4Móz 6,22-27.

22 Azután így beszélt az ÚR Mózeshez: 23 Mondd meg Áronnak és fiainak:
Így áldjátok meg Izráel fiait, ezt mondjátok nekik: 24 Áldjon meg téged
az ÚR, és őrizzen meg téged! 25 Ragyogtassa rád orcáját az ÚR, és
könyörüljön rajtad! 26 Fordítsa feléd orcáját az ÚR, és adjon neked
békességet! 27 Így szóljanak nevemben Izráel fiaihoz, és én megáldom
őket.

                            BÁNAT IDEJÉN

Ahogyan az anya vigasztalja fiát, úgy vigasztallak én titeket:
Jeruzsálemben kaptok vigasztalást! (Ézs 66,13)

Gyermekként részt vettem egy barátom édesanyjának temetésén.
Fiatalkorom egyik legmegrázóbb élménye volt ez. Barátom a gyásztól
teljesen lesújtva ráborult a koporsóra, mert nem akarta édesanyját
egyedül hagyni. Sírt és mélységesen gyötrődött, mások segítették föl,
és kísérték ki a szobából.
Ez a kép sok éven át velem maradt, és elgondolkodtam, én hogyan
viselkednék édesanyám halála esetén.
Amikor anyám meghalt, visszaemlékeztem a gyerekkori esetre. Azonban a
körülöttem lévő emberek, a gyülekezet tagjai biztosítottak arról, hogy
anyám nincs egyedül, hanem a Megváltó szerető karjaiban nyugszik.
Szavaik hihetetlen békével és örömmel töltöttek el. Megvigasztaltak,
fokozatosan magam mögött hagytam a fájdalmat és kínt.
Ma én kínálok másoknak hasonló vigaszt és reményt.

Imádság: Istenünk, engedd, hogy a jó hír üzenetét hozzuk,
megvigasztaljuk azokat, akiknek fájdalmuk van. Hadd tegyünk
bizonyságot, hogy Krisztus fájdalom és könnyek nélküli jövőt készített
nekünk. Ámen.

Hogyan lehetek Isten vigasztalást és reményt hozó hírvivője?
Arturo N. Corte Teran (Puebla, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK A GYÁSZOLÓ GYERMEKEKÉRT!