Csendes Percek augusztus 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Aug. 9., K, 03:41:01 CEST

                       2005. augusztus 9. kedd

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                        A LEGNEHEZEBB NAPOK

Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert te
velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem. (Zsolt 23,44)

Ezek életem legnehezebb napjai. Egy szörnyű betegség miatt erős
fájdalmaim vannak. Úgy érzem, földi utam végéhez érkeztem, egy olyan
eseményhez, amellyel mindannyiunknak szembe kell néznünk. Helyzetem
ellenére különös erő tölt el, de a félelem is gyakran rám telepedik.
Békességet találok, ha Istennel járok, és közösségem van vele, ha
engedelmeskedem szavának. A fizikai fájdalom ellenére is békességet és
menedéket találok Istenben.
Krisztus azt mondta, hogy aki benne hisz, örök élete van. Én hiszek
benne. A Krisztusban bővölködő élet felülkerekedik a halálon; a hitünk
ezt hirdeti. Fizikai utam végén békességet találok az Úrnál. És mint
Pál apostol, én is hirdetem: "Mert nekem az élet Krisztus, és a
meghalás nyereség!" (Fil 1,21)
A béke érzése átjár, ahogy utam következő részére gondolok. Azoknak,
akik halálos betegséggel küszködnek, azt mondom: állhatatosak és
nyugodtak maradhatunk, tudva, hogy miénk a végső győzelem.

Imádság: Legyen meg a te akaratod, Uram. Amikor sötét völgyön megyünk
át, segíts emlékezni, hogy az örök béke és öröm országába igyekszünk.
Ámen.

A földi élet végén az örökélet vár bennünket.
Laurina Matos Dotel (Barahona, Dominikai Köztársaság)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK KÖZEL ÁLLNAK A HALÁLHOZ!