Csendes Percek április 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 25., H, 03:41:00 CEST

                       2005. április 25. hétfő

1Jn 3,16-24.

Abból ismerjük a szeretetet, hogy ő az életet adta értünk; ezért mi is
tartozunk azzal, hogy életünket adjuk testvéreinkért. Aki pedig világi
javakkal rendelkezik, de elnézi, hogy a testvére szükséget szenved, és
bezárja előtte a szívét, abban hogyan lehetne az Isten szeretete?
Gyermekeim, ne szóval szeressünk, ne is nyelvvel, hanem cselekedettel
és valóságosan. Ebből tudható, hogy az igazságból valók vagyunk. És
akkor az ő színe előtt azzal biztatjuk a szívünket, hogy bár a szívünk
elítél, Isten mégis nagyobb a mi szívünknél, és mindent tud.
Szeretteim, ha pedig a szívünk nem ítél el, bizalommal szólhatunk Isten
előtt; és amit kérünk, megkapjuk tőle, mert megtartjuk parancsolatait,
és azt tesszük, ami kedves őelőtte. Az ő parancsolata pedig az, hogy
higgyünk az ő Fiának, a Jézus Krisztusnak nevében, és szeressük
egymást, ahogyan erre parancsolatot adott nekünk. Aki pedig megtartja
az ő parancsolatait, az őbenne marad, és ő is abban; és ezt, hogy ő
bennünk van, abból tudjuk meg, hogy a Lelkéből adott nekünk.

                               ADAKOZÁS

Az Istennek pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét kiárassza
rátok, hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel rendelkezzetek, és
bőségben éljetek minden jó cselekedetre. (2Kor 9,8)

A múltkor élelmiszert vittem egy családjuktól elüldözött asszonyok
számára fenntartott menhelyre. Az odafelé vezető úton jó érzés fogott
el, hiszen egy jó ügy érdekében tehettem valamit. Az élelmiszercsomagot
a portán adtam le. Az előtérben egy megviselt arcú, elgyötört tekintetű
asszony ült a kisfiával. Elkerültem a pillantását, és gyorsan elhagytam
a helyiséget. Hazafelé aztán nagyon elszégyelltem magam a cselekedetem
miatt. Végül is, találkoztam azokkal az emberekkel, akiken segíteni
akartam, és még egy barátságos mosolyra, vagy egy bátorító szóra sem
futotta tőlem. Vizsgálni kezdtem adakozásom indítékát. Az énemet
akartam volna kielégíteni? Vagy azért tettem, hogy jó érzéssel töltsön
el az adakozás?
Rájöttem, hogy néha mély szakadék választja el az adakozót a
megajándékozottól. Ennek leküzdésére jó szívvel kell gondolni azokra,
akiknek szánjuk az adományt, és imádkoznunk kell értük. Ha van
lehetőségünk találkozni a megajándékozottakkal, fogadjuk azt örömmel!
Krisztus követőiként sugározzuk a szeretetet és a kedvességet!

Imádság: Drága Istenünk, kérjük, ajándékozz nekünk nagylelkűséget, hogy
cselekedeteink által mások téged lássanak meg. Ámen.

Hogy fejezhetem ki tiszteletemet a megajándékozottak iránt?
William Peoples (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK NAGYLELKŰSÉGÉRT!
_____________________________

Írjál áhítatot a Csendes Percek számára!

Valóságossá vált számodra Isten gondoskodása és jelenléte a másokkal
való kapcsolatban? Adott-e neked a Biblia útmutatást és segített-e
abban, hogy láthassd, hogyan munkálkodik Isten? Személyessé vált-e a
Szentírás üzenete számodra, amikor elcsendesedtél felette? Ha igen,
akkor van mit megosztanod másokkal.
Kérünk, hogy gondolataidat küld el a szerkesztoseg at csendespercek.hu
címre.
Részletek a http://www.csendespercek.hu oldal 'Írj áhítatot!' menüpont