Csendes Percek április 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 24., V, 03:41:02 CEST

                      2005. április 24. vasárnap

ApCsel 16,25-34.

Éjféltájban Pál és Szilász imádkozott, és énekkel magasztalta az
Istent. A foglyok pedig hallgatták őket. Ekkor hirtelen nagy földrengés
támadt, úgyhogy megrendültek a börtön alapjai, hirtelen kinyílt minden
ajtó, és mindegyikükről lehulltak a bilincsek. Amikor a börtönőr
felriadt álmából, és meglátta, hogy nyitva vannak a börtönajtók,
kivonta a kardját, és végezni akart magával, mert azt hitte, hogy
megszöktek a foglyok. Pál azonban hangosan rákiáltott: "Ne tégy kárt
magadban, mert valamennyien itt vagyunk!" Erre az világosságot kért,
berohant, és remegve borult Pál és Szilász elé; majd kivezette őket, és
ezt kérdezte: "Uraim, mit kell cselekednem, hogy üdvözüljek?" Ők pedig
így válaszoltak: "Higgy az Úr Jézusban, és üdvözülsz mind te, mind a te
házad népe!" Ekkor hirdették az Isten igéjét neki és mindazoknak, akik
a házában voltak. Ő pedig magához fogadta őket az éjszakának még abban
az órájában, kimosta sebeiket, és azonnal megkeresztelkedett egész háza
népével együtt. Azután házába vitte őket, asztalt terített nekik, és
örvendezett, hogy egész háza népével együtt hisz az Istenben.

                           ISTEN ÍGÉRETEI

Pál és Szilász így válaszolt: "Higgy az Úr Jézusban, és üdvözülsz mind
te, mind a te házad népe!" (ApCsel 16,31)

Nagyon fontosnak tartom, hogy három gyermekemmel együtt járjunk a
templomba, megfogadva a Bibliának a Péld 22,6-ban leírt tanácsát:
"Neveld a gyermeket a neki megfelelő módon, még ha megöregszik, akkor
sem tér el attól." Most azonban a serdülőkorba érve gyermekeim életében
a gyülekezet és Isten akarata helyett úgy tűnik, más dolgok lettek
fontosabbak.
Még nem adták át életüket Istennek, én azonban nem szűnök meg imádkozni
értük abban a meggyőződésben, hogy imáim meghallgatásra találnak. Nem
csüggedek el, mert amióta Krisztust uramnak és megváltómnak elfogadtam,
megtapasztalom, hogy Isten hűséges és igaz. Ha kitartunk, és nem esünk
kétségbe, meglátjuk az Isten ígéreteinek beteljesedését.
Szívembe véstem Pál és Szilász szavait: "Higgy az Úr Jézusban, és
üdvözülsz mind te, mind a te házad népe!" Nem tudom mikor, de hiszem,
hogy egy napon gyermekeim is Krisztus követői lesznek. Akkor majd
Józsuéval együtt vallhatom: "Én és az én házam népe az Urat
szolgáljuk!" (Józs 24,15)

Imádság: Atyánk, köszönjük irántunk tanúsított szeretetedet és
hűségedet. Hisszük, hogy ígéreteid beteljesednek életünkben. Ámen.

Istenre várunk, aki reményünk és üdvösségünk.
Maria de los Angeles Mendez (Veracruz, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK A KAMASZKORÚ GYERMEKEKÉRT!