Csendes Percek április 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 21., Cs, 03:41:01 CEST

                     2005. április 21. csütörtök

Ézs 40,27-31.

Miért mondod ezt, Jákób, miért beszélsz így, Izráel: Rejtve van sorsom
az ÚR előtt, nem kerül ügyem Isten elé. Hát nem tudod, vagy nem
hallottad, hogy örökkévaló Isten az ÚR? Ő a földkerekség teremtője, nem
fárad el, és nem lankad el, értelme kifürkészhetetlen. Erőt ad a
megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi. Elfáradnak és
ellankadnak az ifjak, még a legkiválóbbak is megbotlanak. De akik az
ÚRban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a sasok, futnak, és
nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el.

                              HÍDÉPÍTÉS

Nem vagytok többé idegenek és jövevények, hanem polgártársai a
szenteknek és háza népe Istennek. (Ef 2,19)

A mai napig, ha az Ézs 40,29-t olvastam, magamat is egy erőtlen
embernek gondoltam. Hiszen végül is ahelyett, hogy bizonyságot tettem
volna barátaimnak, engedtem, hogy a lehangoltság érzése, és az idős
szülőkkel való törődés gondja erőt vegyen rajtam.
De a Csendes Percek mai áhítatának szavai a szívemig hatoltak, és Isten
ezen keresztül megváltoztatta gondolkodásomat. A bizonyságtétel írója
azzal küszködött, hogyan élje meg hitét barátai és családja között,
akik még nem ismerték Istent. Ez a testvér Santiagóból, Chiléből való
volt. Én légi utaskísérő vagyok, és az egyik járattal ma éppen
Santiagóba érkeztem. A szívemben megmozdult valami, és elkezdtem
imádkozni érte. Bár soha nem találkoztam a sorok írójával, fizikailag
egészen közel voltunk egymáshoz. Megtiszteltetésnek éreztem, hogy Isten
éppen ekkor, éppen ide vezetett, hogy imádkozzam ezért az emberért.
Ezután megértettem, hogy Isten hidakat épít az emberek között, hogy
békességet és megbékélést hozzon szívünkbe, országunkba, az egész
világba. Amikor arra késztetett, hogy másokért imádkozzak, megláttatta
velem, hogy nekem is részem van a Krisztus Jézus békességének
terjesztésében.

Imádság: Istenünk, munkáld bennünk, hogy hidakat építsünk, és általunk
mások megismerhessenek téged! Ámen.

A másokért való imádság megtiszteltetés és áldás.
Melanie Roberts (Arizona, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET ISTEN ELÉNK HOZ!
_____________________________

Könyvajánlat:

Hedwig Andrae: Királyi gyermek
    (zsebkönyv, 56 oldal, 400 Ft)

  Gyerekkönyv.

   Egy kisvárosban, Ida, az árva kislány a gyerekek közötti
bizonyságtevő életével másokat is megnyer Jézus Krisztusnak. Kedves
éneke is egy bizonyságtétel a hallgatók számára, amiben elmondhatja,
hogy királyi családba tartozik és a mennyei Atyáé az élete, így királyi
gyermek lehet.
http://evangeliumikiado.org/book.php?id=461

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.