Csendes Percek április 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 6., Sze, 21:53:28 CEST

                                     2005. április 7. csütörtök

Zsolt 104,10-23.

Te fakasztasz forrásokat a völgyekben, hogy folydogáljanak a hegyek
között.
Megitatnak minden mezei vadat, a vadszamarak csillapíthatják szomjukat.
Fölöttük laknak az égi madarak, sűrű lombok között énekelnek.
Megöntözöd onnan fentről a hegyeket, alkotásaid gyümölcsével jól tartod
a földet.
Füvet sarjasztasz az állatoknak, növényeket a földművelő embernek,
hogy kenyeret termeljen a földből,
és bort, ami felvidítja az ember szívét, és ragyogóbbá teszi arcát az
olajnál, a kenyér pedig erősíti az ember szívét.
Jóllaknak az ÚR fái is, a Libánon cédrusai, melyeket ő ültetett,
ahol fészket raknak a madarak, és a ciprusfákon gólya lakik.
A magas hegyeken a zergék, a sziklákon a mormoták találnak búvóhelyet.
Te alkottad a holdat, hogy jelezze az ünnepeket, és a napot, amely
ismeri pályáját.
Ha sötétséget támasztasz, éjszaka lesz, amikor nyüzsög az erdő
mindenféle vadja,
az oroszlánok zsákmányért ordítanak, sürgetve Istentől eledelüket.
Ha felragyog a nap, visszahúzódnak, és tanyáikon heverésznek.
Az ember munkába indul, és dolgozik egészen estig.

                                    TÜRELMES ÁLDÁS

Én világosságul jöttem a világba, hogy aki hisz énbennem, ne maradjon a
sötétségben. (Jn 12,46)

Az ablakomból kinézve nehezen lehetne kitalálni, hogy megérkezett a
tavasz. Amint jönnek-mennek a tavasz első napjai, azon tűnődöm, hogy
a tél meddig tartja még magát. Vigasztalást abból a tudatból merítek,
hogy Isten a tervében soha sem vall kudarcot, és az mindig megáll.
Csak idő kérdése, hogy a meleg mikor győzedelmeskedik a hideg felett. A
zöld és kék fel fogja váltani az előző évszak szürkeségét, barnaságát.
Visszatérnek az énekesmadarak, és a levegő megtelik muzsikájukkal.
Isten dicsősége mindenütt nyilvánvaló lesz.
Az évszakok váltakozása Isten irántam való türelmét juttatja eszembe.
Hosszú időn keresztül tudtam, hogy ő hív és vár engem. Mégis sokáig
ragaszkodtam a szürke hideghez, ami távol tartott az ő dicsőségétől.
Amikor végre elszakadtam tőle és az Úrhoz fordultam, a válasz
azonnal megérkezett. Most már Krisztussal a szívemben a változások
sokkal figyelemreméltóbbak és maradandóbbak, mint a természetben minden
tavasszal végbemenő megújulás.

Imádság: Teremtő Istenünk, amint válaszodra várunk, segíts emlékeznünk
arra, hogy te milyen türelmesen várakoztál miránk. Ámen.

Mikor az új élet lehetetlen álomnak tűnik, Isten hűsége reményt ad
számunkra.
Bradley Schad (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A FRISSEN MEGTÉRTEKÉRT!