Csendes Percek április 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 4., H, 03:41:01 CEST

                        2005. április 4. hétfő

2Kor 5,16-21.

Úgyhogy mi mostantól fogva senkit nem ismerünk test szerint: ha
ismertük is Krisztust test szerint, most már őt sem így ismerjük. Ezért
ha valaki Krisztusban van, új teremtés az: a régi elmúlt, és íme: új
jött létre. Mindez pedig Istentől van, aki megbékéltetett minket
önmagával Krisztus által, és nekünk adta a békéltetés szolgálatát.
Isten ugyanis Krisztusban megbékéltette a világot önmagával, úgyhogy
nem tulajdonította nekik vétkeiket, és reánk bízta a békéltetés igéjét.
Tehát Krisztusért járva követségben, mintha Isten kérne általunk:
Krisztusért kérünk, béküljetek meg az Istennel! Mert azt, aki nem
ismert bűnt, bűnné tette értünk, hogy mi Isten igazsága legyünk őbenne.

                          KRISZTUS KÖVETEI

Tehát Krisztusért járva követségben, mintha Isten kérne általunk:
Krisztusért kérünk, béküljetek meg az Istennel!" (2Kor 5,20)

A követ arra hivatott, hogy összebékítse a véleményeket, és rendbe
tegye a kapcsolatokat. Én legalább két igazságot fedeztem fel az
idézett igeversben. Először is, követek vagyunk. Amikor hitre jutunk,
Krisztustól megbízatást kapunk, hogy az ő követei legyünk. Feladatunk,
hogy Jézus Krisztus örömüzenetét és szeretetét hirdessük a világban.
Másodszor, üzenetünk a megbékélésről szól. Nekünk az evangéliumi "jó
hírrel" vissza kell térítenünk Istenhez az embereket, akik elszakadtak
tőle. Az örömhír átadásának számtalan módja van. A legkönnyebb és
leghatékonyabb az, amikor imádkozunk valakiért, akinek szüksége van rá
az ismeretségi körünkben. Ha például valaki kimerültségről panaszkodik
előttem, vagy hogy szörnyen feszült valamiért, akkor fel szoktam
ajánlani neki, hogy imádkozni fogok érte. Még senki sem mondott nemet
erre az ajánlatra.
Krisztus tanítvánnyá hívott minket, hogy az ő követei legyünk egy
elveszett és sérült világban.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy a követeid lehetünk ebben a
világban. Segíts, hogy szavainkkal és tetteinkkel a Krisztusról szóló
örömhírt tudjuk továbbadni. Ámen.

Miből derül ki, hogy Krisztus követe vagyok?
John Crow (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK EGY LELKILEG SÉRÜLT TESTVÉRÜNKÉRT!