Csendes Percek április 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 2., Szo, 03:41:01 CEST

                       2005. április 2. szombat

2Kor 4,16-18.

Ezért tehát nem csüggedünk. Sőt ha a külső emberünk megromlik is, a
belső emberünk mégis megújul napról napra. Mert a mi pillanatnyi könnyű
szenvedésünk minden mértéket meghaladó nagy, örök dicsőséget szerez
nekünk, mivel nem a láthatókra nézünk, hanem a láthatatlanokra, mert a
láthatók ideig valók, a láthatatlanok pedig örökkévalók.

                      IDEJE VAN A MEGÚJULÁSNAK

Ezért tehát nem csüggedünk. Sőt, ha a külső emberünk megromlik is, a
belső emberünk mégis megújul napról napra. (2Kor 4,16)

Korán indultam el otthonról vásárolni. Esőre állt, de esni csak
hazafelé kezdett. Kinyitottam a jó öreg sárga esernyőmet, amit a
férjemtől kaptam úgy tizennyolc esztendeje. Nekem fel sem tűnt, hogy
mennyire elnyűtt és rojtos, de egy szembejövő ember a bajlódásomat
látva kedvesen megjegyezte: "Megérett a cserére." Azután rámutatott a
saját új ernyőjére: "Most vettem a közeli diszkont áruházban akciós
áron."
Otthon megvizsgáltam a kiszolgált jószágot, és beláttam, hogy annak az
úrnak igaza volt. Megszokásból túlontúl ragaszkodtam hozzá. Valóban itt
az ideje, hogy újat vegyek.
A hívő életben is tapasztalunk valami hasonlót. Könnyű behunyt szemmel
járni-kelni a világban, és önelégülten beérni azzal, hogy a magam
életét milyen jól elrendeztem.
Miközben az ernyőcseréről döntöttem, a szívemből felszakadt egy fohász:
"Engedd, Uram, hogy magam is megújuljak, hogy a te szeretetedet tudjam
ezentúl tükrözni!"

Imádság: Drága Istenünk, bocsásd meg nekünk, hogy sokszor önelégültekké
válunk. Szentlelkeddel újíts meg bennünket, hogy átjárjon minket
szereteted. Ámen.

"Tiszta szívet teremts bennem, Istenem, és az erős lelket újítsd meg
bennem!" (Zsolt 51,12)
Elvie Klein (Queensland, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK A HITBEN VALÓ MEGÚJULÁSÉRT!