Csendes Percek szeptember 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 27., H, 04:00:01 CEST

             2004. szeptember 27. hétfő

Én tehát, miután hallottam az Úr Jézusba vetett hitetekről
és a bennetek minden szent iránt megnyilvánuló szeretetről,
szüntelenül hálát adok értetek, amikor megemlékezem rólatok
imádságaimban; és kérem, hogy a mi Urunk Jézus Krisztus
Istene, a dicsőség Atyja adja meg nektek a bölcsesség és a
kinyilatkoztatás Lelkét, hogy megismerjétek őt; és
világosítsa meg lelki szemeteket, hogy meglássátok: milyen
reménységre hívott el minket, milyen gazdag az ő örökségének
dicsősége a szentek között, és milyen mérhetetlenül nagy az
ő hatalma rajtunk, hívőkön. Minthogy hatalmának ezzel az
erejével munkálkodik a Krisztusban, miután feltámasztotta őt
a halálból, és jobbjára ültette a mennyekben, feljebb minden
méltóságnál és hatalmasságnál, minden erőnél és uralomnál,
sőt minden névnél is, amelyet segítségül hívnak, nemcsak
ebben a világban, hanem az eljövendőben is. "Az ő lábai alá
vetett mindent", és őt tette mindenek felett való fővé az
egyházban, amely az ő teste, és teljessége annak, aki
teljessé tesz mindent mindenekben.
Ef 1,15-23.

                     LELKI SZEMEK

Nyisd föl szememet, hogy megláthassam, milyen csodálatos a
te törvényed. (Zsolt 119,18)

"De hölgyem! Ez egy első osztályú szemüveg!" - közölte az
optikus, amikor leraktam elé az új szemüvegemet. Újra
elmagyaráztam neki, hogy nem tudom megszokni, és
kényelmetlen. Elégedett voltam a régi, egyszerű okuláréval,
amelyet évekig használtam, és nem értettem, miért küszködjek
az újjal.
Az eladónő elmagyarázta: "Tudom, mit érez most, de egy hét
nem elegendő. Tudom, mert az én új szemüvegem is csak tíz
nap múlva lett hirtelen jó. Ma már nem térnék vissza a
régihez." Kérte, hogy hagyjak több időt az új szemüvegemnek.
Vonakodva beleegyeztem, és lám, két nap múlva az én új
szemüvegem is tényleg "megjavult".
Történhet ilyen a lelki látásunkkal is. A régi
felfogásommal, előítéleteimmel újra meg újra átolvashatom a
Biblia fejezeteit. De egy idő után új jelentést nyerhetnek a
jól ismert szakaszok. Isten Lelke számomra rejtetten elvégzi
a szükséges "hozzáigazítást", mely által új látást nyerek,
és felfedezhetem a mélyebb összefüggéseket is. Nem vágyom
már többé a régi szemüvegemre, vagy a régi látásmódomra.
Kész vagyok arra, hogy sokkal többet lássak meg mindabból,
amit Isten világossá tesz számomra.

Imádság: Drága Istenünk, adj vágyat, hogy többet olvassuk
igédet. Világos látásért imádkozunk, és hogy bizonyságot
tehessünk másoknak rólad. Ámen.

Az Istennel töltött idő segít másként látni a világot.
               Valerie Runyan (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK ROMLIK A LÁTÁSUK!