Csendes Percek szeptember 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 22., Sze, 04:00:01 CEST

          2004. szeptember 22. szerda

Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, akiről nevét kapja
minden nemzetség mennyen és földön: adja meg nektek
dicsőségének gazdagsága szerint, hogy hatalmasan
megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke által; hogy a
Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva képesek legyetek felfogni
minden szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság,
magasság és mélység; és így megismerjétek Krisztusnak minden
ismeretet meghaladó szeretetét, hogy teljességre jussatok,
az Isten mindent átfogó teljességéig. Aki pedig mindent
megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: azé a dicsőség
az egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre,
örökkön-örökké. Ámen.
Ef 3,14-21.

                   TÚL AZ ÁLMAINKON

Így hát mit várhatok Uram? Egyedül benned reménykedem!
(Zsolt 39,8)

Olykor úgy imádkozom, hogy csak kevéssé, vagy egyáltalán nem
tudom, mit is szeretnék. Azzal vigasztalom magam, hogy nem
csak én vagyok ilyen helyzetben. Pál apostol is tesz
említést arról, esetenként nem tudjuk, hogyan is
imádkozzunk. Máskor meg, különösen személyes vagy családi
válság idején, imáim magabiztosak, és meg vagyok győződve,
hogy pontosan tudom, milyen választ szeretnék rájuk kapni.
Nem tudom eldönteni, e két véglet közül vajon melyik
fenyegeti jobban imaéletemet.
Fontos számomra, hogy felismerjem, Isten messze többet tud
tenni, mint amennyit el tudok képzelni, vagy megérteni.
Isten forrásai végtelenek, én pedig hajlamos vagyok rá, hogy
saját szűk látóterem határai között helyezzem el őt.
Istenről alkotott elképzeléseim közül egyik sem lehet
helytálló: egyedül csakis Isten taníthat meg arra, hogy ki
is ő. Mennyire fontos, hogy imádkozás előtt Isten
kimeríthetetlen forrásaira gondoljak!
Ima közben Istennel beszélek, akinek szeretetteljes céljai
sokkal messzebbre mutatnak legmerészebb álmaimnál is.

Imádság: Köszönjük neked, Istenünk, azt a sok áldást, amit
Jézus Krisztusban árasztasz népedre. Ámen.

"Ha egy Isten eléggé kicsiny ahhoz, hogy képesek legyünk
felfogni, akkor nem lehet elég nagy ahhoz, hogy imádjuk."
(Evelyn Underhill)
              Norman Armistead (Northumberland, Anglia)

IMÁDKOZZUNK MÉLYEBB BIZALOMÉRT ISTEN IRÁNT!