Csendes Percek szeptember 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 8., Sze, 04:00:01 CEST

             2004. szeptember 8. szerda

"Nektek, barátaimnak mondom: Ne féljetek azoktól, akik
megölik a testet, de azután többé nem árthatnak. Megmondom
nektek, kitől féljetek: attól féljetek, akinek azonfelül,
hogy megöl, arra is van hatalma, hogy a gyehennára vessen.
Bizony, mondom néktek: Tőle féljetek." "Ugye öt verebet
adnak két fillérért: mégsem feledkezik meg közülük egyről
sem az Isten. Nektek pedig még a hajatok szálai is mind meg
vannak számlálva. Ne féljetek, ti sok verébnél értékesebbek
vagytok!"
Lk 12,4-7.

                        ISTEN JELENLÉTE

Legyetek erősek és bátrak, ne féljetek és ne rettegjetek
tőlük, mert maga az Úr, a te Istened megy veled, nem hagy el
téged, és nem marad el tőled. (5Móz 31,6)

Minden oly gyorsan történt. Egy hónapon belül egy egész sor
orvosi teszt igazolta, hogy prosztata rákom van, amit el
kell távolítani. Mindig is féltem az orvosi
beavatkozásoktól, ezért már egy héttel az operáció előtt
keresni kezdtem a Bibliámban valami megnyugtató és erőt adó
üzenetet. Végül úgy döntöttem, hogy csak úgy találomra
kinyitom, és azt a verset választom, amin a pillantásom
elsőre megakad. Így találtam rá az 5Móz 31,6-ra, és az Úr
szavai teljesen megnyugtattak és erőt adtak a műtét előtt és
után is.
Amikor az életünket halálos veszély fenyegeti, sokszor
elfelejtjük, hogy Isten közben végig velünk van. Ha
visszapillantunk az életünkre, biztos eszünkbe jutnak
kétségbeejtő helyzetek, amelyekben egyedül csak Istenben
bízhattunk: abban az ígéretben, hogy ő soha nem hagy el, és
nem mond le rólunk. A Mt 10,29-30 arra emlékeztet minket,
hogy ha Isten még a földre lehulló verébbel is törődik,
akkor nekünk bizonyosan nincs mitől félnünk, mivel jóval
értékesebbek vagyunk a verebeknél.

Imádság: Drága Urunk, adj erőt, hogy elhiggyük, a mi harcunk
a tiéd is. Segíts bízni benned a félelmetes időkben. Ámen.

Isten jelenlétéből erőt meríthetünk.
              Edward A. Baryeh (Ashanti, Ghana)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK AZ ORVOSI LELETEIK EREDMÉNYÉT VÁRJÁK!