Csendes Percek oktober 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Okt. 25., H, 04:00:01 CEST

                 2004. október 25. hétfő

Azon a napon szövetséget kötök javukra a mezei vadakkal, az
égi madarakkal és a földön csúszó-mászó állatokkal. Kiirtom
az íjat, a kardot és a háborút az országból, és biztonságban
élhetnek. Eljegyezlek magamnak örökre, eljegyezlek magamnak
az igazság és a törvény, a szeretet és az irgalom
ajándékával. Eljegyezlek magamnak a hit ajándékával, és
megismered az URat.
Hós 2,20-22.

                     A VIHAR CSENDES MAGJA

Akinek szilárd a jelleme, azt megőrzöd teljes békében, mert
benned bízik. Bízzatok az Úrban mindenkor, mert az Úr a mi
kősziklánk mindörökre! (Ézs 26,3-4)

Amikor az észak-karolinai tengerparton nyaraltam,
személyesen megtapasztalhattam, milyen egy trópusi vihar
szélcsendes magjában lenni. 50-60 mérföld per óra sebességű
szél fújt, majd hirtelen elállt. Az óceán olyan volt, mint
egy tó. Azután 20-30 perc múlva az erős szél visszatért, de
most a másik irányból fújt.
Amikor körülöttem tombol a vihar, és félek, hogy elsodor,
eszembe jut, hogy Isten, a békességet adó, szélcsendes mag
életem viharában, a megpróbáltatások között.
Jézus Isten békességének erejéről beszél, amikor a Jn 14,27-
ben azt mondja: "Békességet hagyok nektek: az én
békességemet adom nektek... Ne nyugtalankodjék a ti
szívetek, ne is csüggedjen." Még a legnehezebb időkben is "a
Krisztus békessége uralkodjék a szívetekben, hiszen erre
vagytok elhívva az egy testben." (Kol 3,15)

Imádság: Drága Istenünk, légy velünk a szomorúság és a
viharos megpróbáltatások időszakában. Ámen.

Isten az életünk viharaiban is békességet kínál.
                 Lee Ross (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKIT VIHAR VESZ KÖRÜL!

Könyvajánlat:

Jó Pásztor naptár – 2005.
    (12 lapos színes, képeslapnak felhasználható, 350 Ft)

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at vetesesaratas.org
http://evangeliumikiado.org