Csendes Percek oktober 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Okt. 19., K, 04:00:07 CEST

                   2004. október 19. kedd

Miért mondod ezt, Jákób, miért beszélsz így, Izráel: Rejtve
van sorsom az ÚR előtt, nem kerül ügyem Isten elé. Hát nem
tudod, vagy nem hallottad, hogy örökkévaló Isten az ÚR? Ő a
földkerekség teremtője, nem fárad el, és nem lankad el,
értelme kifürkészhetetlen. Erőt ad a megfáradtnak, és az
erőtlent nagyon erőssé teszi. Elfáradnak és ellankadnak az
ifjak, még a legkiválóbbak is megbotlanak. De akik az ÚRban
bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a sasok,
futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el.
Ézs 40,27-31.

                   REMÉNYSÉG ISTENBEN

De akik az Úrban bíznak, erejük megújul. (Ézs 40,31)

A várakozás nehéz dolog. Várni, hogy egy akaratos gyerek
visszatérjen Istenhez, várni egy új munkával kapcsolatos
döntésre, várni egy orvosi vizsgálat eredményére - rengeteg
időt töltünk várakozással. Mennyivel egyszerűbb lenne az
élet, ha Isten a mi időbeosztásunk szerint cselekedne!
Mégis, ha visszanézek az életemre, látom, hogy a
várakozással töltött idők mindig lelki növekedést hoztak.
Míg várnom kellett, megtanultam imádkozni az akaratos
gyermekért, s elkezdtem saját életemet annak tükrében nézni,
ami Isten elképzelése lehet számomra. A napok és évek alatt
megnyitottam életemet az Úrnak, és elkezdtem bízni
döntéseiben és időzítéseiben. Azt is megtanultam, nem mindig
tudom a helyes választ, és Isten tervei jobbak attól, amit
én valaha is el tudnék képzelni.
Ha soha nem kellene várnom, nem lenne szükségem az Istenben
lévő reménységre, és kevesebbet imádkoznék útmutatásáért. A
várakozás idején megismertem Isten hűségét, és erőt kaptam
életem következő kihívására. Bízom az Úrban, mert azt
tapasztaltam, hogy mindig hűséges volt a múltban, és hűséges
lesz a jövőben is.

Imádság: Drága Urunk, te vagy a szeretet, hatalom és erő
forrása. Segíts úgy élnünk, hogy szeretetedben bízzunk
minden nap. Ámen.

Ha Isten hűségére emlékezünk, könnyebb rábíznunk jelenünket és jövőnket.
                Marie Willner (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ OTTHONRÓL ELSZÖKÖTT GYERMEKEKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Ferenczi Andrea: Hegedűs a zongoránál
Beszélgetés Hegedűs Endre zongoraművésszel
Ajándék melléklet: Hegedűs Endre legújabb Chopin-CD-je
http://www.harmat.hu/book/b173.htm

A beszélgetéssorozat az egyedülálló Chopin és Liszt interpretációiról
ismert magyar zongoraművész pályájának kialakulásába, annak lelki-
szellemi hátterébe, rangos nemzetközi zongoraversenyek
kulisszatitkaiba, a hetvenes évek Zeneakadémiájának légkörébe, a
mester-tanítvány kapcsolatba, a romantikus zeneszerzők műveinek
szépségébe, a h-moll szonáták rejtélyébe, egy művészházaspár
mindennapjaiba enged bepillantást.
A könyv előszavát Jókai Anna írta.
Ajánlók: Vásáry Tamás és Hámori József
Médiatámogató: Magyar Rádió

Kivitel: keményfedeles, 128 oldal, 145 x204 mm.
A könyv tartalmazza Hegedűs Endre legújabb Chopin-CD-jét.
Bolti ára: 2990 Ft.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu
http://www.harmat.hu

Zenés könyvbemutatók

A könyv bemutatójára 2004. október 20-án, szerdán, 16 órakor kerül sor az
Írók Boltjában (VI. ker. Andrássy út 45.), melyre mindenkit szeretettel hívunk.
A könyvet bemutatja: Visky András kolozsvári író
A zongoránál: Hegedűs Endre

További helyszínek:
Október 23. szombat, Kolozsvár. Könyvbemutató és jótékonysági hangverseny.
November 3. szerda, Hódmezővásárhely.
November 5. péntek. Békés.