Csendes Percek oktober 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Okt. 17., V, 04:00:00 CEST

             2004. október 17. vasárnap

Amilyen irgalmas az apa fiaihoz, olyan irgalmas az ÚR az istenfélőkhöz.
Hiszen tudja, hogyan formált, emlékszik rá, hogy porból lettünk.
Az ember napjai olyanok, mint a fű, úgy virágzik, mint a mező virága.
Ha végigsöpör rajta a szél, vége van, még a helyét sem lehet felismerni.
De az ÚR szeretete mindörökké az istenfélőkkel van, és igazsága még az unokáikkal is;
azokkal, akik megtartják szövetségét, és törődnek rendelkezéseinek teljesítésével.
Zsolt 103,13-18.

                        ISTEN MEGÉRTŐ

Jó az Úr mindenkihez, irgalmas minden teremtményéhez. (Zsolt 145,9)

18 éves fiunk nemrégiben csatlakozott egy nemzetközi
missziós szervezethez, s ezzel kétéves tengerentúli munkára
kötelezte el magát. Az indulás napján családunk kivitte a
repülőtérre, együtt imádkoztunk, megöleltük és elbúcsúztunk
tőle.
Könnyező szemekkel harcoltam vegyes érzelmeimmel. Egyetlen
fiunk lehetősége, hogy Isten szeretetét megossza másokkal,
izgatottá tett, de ugyanakkor az a gondolat, hogy két évig
nem látom, leírhatatlanul fájt. Meg tudja-e bárki is érteni
ezt a fájdalmat?
Aznap férjemmel bibliaórára mentünk. Amikor beléptünk a
terembe, észrevettem, hogy a táblán ez állt: "Mert úgy
szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy
aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen."
(Jn 3,16) Elámultam, amikor rájöttem, Isten mennyire
megértette az érzéseimet. Ez békével töltött el, és
enyhítette fájdalmamat.
Olykor a körülményeink összezavarják érzéseinket.
Eltűnődünk, vajon megért-e bennünket valaki. Ha emlékezünk
rá, hogy Isten megérti valamennyi fájdalmunkat és
veszteségünket, bátorítást nyerhetünk a nehéz időkben.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy átérzed legmélyebb
fájdalmunkat. Küzdelmeink idején töltsd meg szívünket
békességgel. Ámen.

Isten legmélyebb érzelmi viharainkat is megérti.
               Grace Fox (Brit-Kolumbia, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A SZÜLŐI HÁZAT ELHAGYÓ GYEREKEK SZÜLEIÉRT!