Csendes Percek oktober 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Okt. 16., Szo, 04:00:06 CEST

             2004. október 16. szombat

Mert bár én mindenkivel szemben szabad vagyok, magamat mégis
mindenkinek szolgájává tettem, hogy minél többeket
megnyerjek. A zsidóknak olyanná lettem, mint aki zsidó, hogy
megnyerjem a zsidókat; a törvény uralma alatt levőknek, mint
a törvény uralma alatt levő - pedig én magam nem vagyok a
törvény uralma alatt -, hogy megnyerjem a törvény uralma
alatt levőket. A törvény nélkülieknek törvény nélkülivé
lettem - pedig nem vagyok Isten törvénye nélkül, hanem
Krisztus törvénye szerint élek -, hogy megnyerjem a törvény
nélkülieket. Az erőtleneknek erőtlenné lettem, hogy
megnyerjem az erőtleneket: mindenkinek mindenné lettem, hogy
mindenképpen megmentsek némelyeket. Mindezt pedig az
evangéliumért teszem, hogy én is részestárs legyek abban.
lKor 9,19-23.

                    MICSODA ÁLDÁS!

Az Úr azt mondta Abrámnak: Nagy néppé teszlek, és
megáldalak, naggyá teszem nevedet, és áldás leszel.
(1Móz 12,2)

Amikor beleegyeztem, hogy segítek a nyári gyerektáborban,
igazából csak azért tettem, hogy támogassam a gyülekezetet.
Azonban meglepődve tapasztaltam az elsősök Isten iránt
érzett hitét és szeretetét. Egész meghatódva jöttem el a táborból.
Pár héttel később unokaöcsém váratlanul meghalt.
Eldöntöttem, meglátogatom nővéremet, hogy megvigasztaljam.
De látogatásom alatt inkább ő szolgált nekem azzal, ahogy
Krisztusban nyert erejéről beszélt. Általa én nyertem vigasztalást.
Később a gyülekezetünk fiataljai tartottak egy esti
istentiszteletet. Aznap biztosan ott akartam lenni, hogy
támogassam őket. De amint gyönyörű zenélésüket, hangjukat,
bizonyságtételüket és imáikat hallgattam, rájöttem, hogy ők
jelentettek áldást számomra.
Mindhárom alkalommal szerető szívvel próbáltam mások
áldására lenni, s minden esetben Isten áldásokkal árasztott
el engem.

Imádság: Urunk, segíts meglátnunk valamennyi áldást,
amellyel elárasztasz bennünket. Segíts, hogy mások számára
áldássá válhassunk, és fogadóképesek legyünk a te áldásodra.
Ámen.

Hol tapasztaltam váratlan áldásokat?
                  Cissy Hewitt (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÜLEKEZETÜNK FIATALJAIÉRT!