Csendes Percek oktober 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Okt. 7., Cs, 04:00:08 CEST

                   2004. október 7. csütörtök

Énekeljetek Istennek, zengjetek nevének! Készítsetek utat a
pusztában száguldónak! ÚR az ő neve, vigadjatok színe előtt!
Árváknak atyja, özvegyek védője az Isten, szent hajlékában.
Isten hazahozza az elhagyottakat, kihozza a foglyokat boldog
életre, csak a lázadók maradnak sivár helyen.
Ó Isten, amikor elindultál néped előtt, amikor vonultál a sivatagban,
(Szela)
rengett a föld, csepegett az ég is Isten színe előtt,
még a Sínai is, az Istennek, Izráel Istenének színe előtt.
Bőven adtál esőt örökségedre, ó Isten, és a fáradtat megerősítetted.
Zsolt 68,4-10.

                    A SZÜKSÉG IDEJÉN

Mert aki alkotott, az a férjed, akinek Seregek Ura a neve,
és aki megváltott, az Izráel Szentje, akit az egész föld
Istenének hívnak. (Ézs 54,5)

A férjem 1988-ban halt meg. Egy ilyen veszteség minden nőnek
nagyon nehéz, de még inkább az, ha az özvegy 38 éves és két
kicsi gyermeket kell felnevelnie. Szerintem az életben ez az
egyik legnehezebb út, amit csak ember járhat. A hitemet
időről időre próbára tették azok a helyzetek, amikor úgy
éreztem, minden összeomlik körülöttem.
Hálás vagyok Istennek, amiért férjem gondosan előkészítette
azt az időt, amikor már nem lesz ott velem halála után.
Szerető gondoskodásával Isten megtartott, hogy gyermekeimet
felnevelhessem. Hálás vagyok ugyanúgy Isten szaváért, mert
megtanította, hogy az Isten, az élet Atyja még akkor is
figyel rám, amikor a vihar már elmúlt.
A gyermekeim időközben családot alapítottak. Továbbra is
Isten csodálatos kegyelmére hagyatkozom, és semmiben sem
szenvedek hiányt. Megnyugtat az a tudat, hogy Izráel Istene
valóban az egész föld ura, és az én hűséges oltalmazóm és barátom.

Imádság: Istenünk, szavaid bizonyítják, hogy az özvegyek és
az árvák oltalmazója vagy. Védelmező kezedbe helyezzük őket. Ámen.

Gondoskodik rólam hűséges Istenem.
                 Arlina Cantu de Canseco (Tamaulipas, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES ÖZVEGYEKÉRT!