Csendes Percek november 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Nov. 26., P, 08:35:04 CET

             2004. november 26. péntek

Szenved-e valaki közöttetek? Imádkozzék! Öröme van-e
valakinek? Énekeljen dicséretet! Beteg-e valaki közöttetek?
Hívassa magához a gyülekezet véneit, hogy imádkozzanak érte,
és kenjék meg olajjal az Úr nevében. És a hitből fakadó
imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr felsegíti őt, sőt
ha bűnt követett is el, bocsánatot nyer. Valljátok meg azért
egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért, hogy
meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó
könyörgésének. Illés ugyanolyan ember volt, mint mi, és
amikor buzgón imádkozott azért, hogy ne legyen eső, nem is
volt eső a földön három évig és hat hónapig. Aztán ismét
imádkozott, és az ég esőt adott, és a föld meghozta termését.
Jak 5,13-18.

                     IMÁDSÁG ÉRTEM

Arra kérlek mindenekelőtt, hogy tartsatok könyörgéseket,
imádságokat, esedezéseket és hálaadásokat minden emberért.
(1Tim 2,1)

Nehezen hordtam ki a harmadik terhességemet. A szülés közben
pedig komplikációk merültek fel, ezért az intenzív osztályra
kerültem. Amíg ott feküdtem, meglátogatott a kórházi
lelkésznő, és annyit mondott, hogy imádkozni fog a
gyógyulásomért. Akkor hallottam először életemben, hogy
valaki imádkozik értem. Teljesen elámultam azon, hogy egy
olyan ember imádkozik értem, akit egyáltalán nem ismerek. És
ez még csak a kezdet volt.
Miután kikerültem az intenzív osztályról, amerre csak
megfordultam, többen elmondták, hogy imádkoztak értem.
Csodálatos volt megtapasztalni, hogy számomra ismeretlen
emberek gondolnak rám. Néhány hónappal később pedig
megtértem, és rábíztam az életemet Jézus Krisztusra. Ez
huszonöt évvel ezelőtt történt.
Mielőtt ez a fordulópont bekövetkezett, nem sokat adtam az
imádságra. Viszont az életem a bizonyíték arra, hogy milyen
nagy ereje és hatalma van a közbenjáró imádságnak. Ma már az
imaéletem nélkülözhetetlen része a másokért mondott ima.

Imádság: Szerető Istenünk, köszönjük, hogy másokért
imádkozhatunk. Kérünk téged, juttasd eszünkbe, hogy ma kinek
és hol van szüksége a közbenjárásunkra. Ámen.

Ha másokért imádkozunk, közelebb segítjük őket Istenhez.
                     Linda E. Knight (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZ INTENZÍV OSZTÁLYON FEKVŐ BETEGEKÉRT!