Csendes Percek november 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Nov. 19., P, 04:00:02 CET

             2004. november 19. péntek

Amikor pedig megérkeztem Tróászba Krisztus evangéliumának
hirdetésére, bár az Úr kaput nyitott előttem, nem volt
nyugalma lelkemnek, mivel nem találtam Titusz testvéremet.
Ezért elbúcsúztam tőlük, és elmentem Macedóniába. De hála
legyen Istennek, aki a Krisztus ereje által mindenkor
diadalra vezet bennünket, és ismeretének illatát terjeszti
általunk mindenütt. Mert Krisztus jó illata vagyunk Isten
dicsőségére mind az üdvözülők, mind az elkárhozók között:
ezeknek a halál illata halálra, azoknak az élet illata
életre. De ki alkalmas erre? Mi nem olyanok vagyunk, mint
sokan, akik nyerészkednek Isten igéjével, hanem mint akik
tiszta szívből, sőt Istenből szólunk Isten előtt Krisztus
által.
2Kor 2,12-17.

                 EGYIK HELYRŐL A MÁSIKRA

De hála legyen Istennek, aki a Krisztus ereje által
mindenkor diadalra vezet bennünket, és ismeretének illatát
terjeszti általunk mindenütt. (2Kor 2,14)

Isten mindannyiunkat szolgálatra hív. Mindannyian kaptunk
tálentumokat és egy feladatot az életben. Amikor elindultam,
hogy kövessem Isten elhívását, gyengének és alkalmatlannak
éreztem magam. De aztán rájöttem, hogy Krisztus az, aki
győzelemre visz, Krisztus adja a szükséges erőt és a
hatalmat, amire szükségünk van. Csak Krisztusban és általa
vagyunk képesek Isten akaratát véghezvinni és szolgálni
ebben a világban.
Pál apostol egyik helyről a másikra utazott, az evangéliumot
hirdetve, amerre csak járt. Volt, hogy ellenállásba
ütközött, sőt, üldözték, de Krisztusban győzedelmeskedett.
Pál úgy fogalmaz, hogy a hívők olyanok, mint a jó illatú
parfümök, akik Jézus Krisztus evangéliumán keresztül életet
és reményt hoznak. (2Kor 2,15) Arra hivattunk, hogy ezt a jó
hírt terjesszük, hogy másoknak szóljunk Krisztus életéről,
haláláról és feltámadásáról. Az a feladatunk, hogy a
feltámadott Urunk üzenethordozói legyünk.

Imádság: Istenünk, könyörülj meg rajtunk az élet
küzdelmeiben, gyengeségünk között is elegendő erőt adva. Ámen.

Krisztus felajánlja erejét és bátorságát, hogy a jó hírt átadhassuk másoknak.
                 Elaine S. Massey (Gauteng, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK KRISZTUS SZOLGÁLATÁBA ÁLLNAK!